"Je zal ze de kost moeten geven"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan is er toch geen bezwaar? Je koopt de auto toch niet om wat anderen er van vinden?
Liever niet.quote:
Mail me maar met meer info; v_cocotti@yahoo.comquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:12 schreef Thermo het volgende:
Ik heb nog een C70 convertible te koop staan mocht je interesse hebben
Niets mis met de SLK.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef DonVincenzo het volgende:
Kun je aangeven wat er dan mis is met de SLK en Smart?
Eigenlijk alleen het schakelen. En dat gaat dusdanig irritant dat die hele auto voor mij al niet meer hoeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef DonVincenzo het volgende:
Kun je aangeven wat er dan mis is met de Smart?
ik heb een keer in een smart de snelweg mee gereden, damn wat een horror. leek wel een blinde bromvlieg. smart is vooral leuk als invalide karretje (maar je mag hem niet op je stoep zetten) in de stad, verder is het een onhandig, veel te dure nepauto.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:47 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen het schakelen. En dat gaat dusdanig irritant dat die hele auto voor mij al niet meer hoeft.
Je geeft een tik op de pook en het duurt gewoon ruim een seconde voordat de bak daarwerkelijk schakelt. Nu kun je zeggen "ach, wat is een seconde" Maar dat merk je snel genoeg tijdens het rijden
Wij hebben het wel over een Smart Roadster heh, dat is een andere auto dan die kleine stadswagentjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb een keer in een smart de snelweg mee gereden, damn wat een horror. leek wel een blinde bromvlieg. smart is vooral leuk als invalide karretje (maar je mag hem niet op je stoep zetten) in de stad, verder is het een onhandig, veel te dure nepauto.
Mjah... En nogsteeds moet je een fax sturen om een schakel-aktie aan te vragen... Laat maar zitten... Als ze die dingen met handbak hadden gemaakt was het een hit geweest...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:01 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wij hebben het wel over een Smart Roadster heh, dat is een andere auto dan die kleine stadswagentjes.
Dat klopt maar ik doelde op dat het wel wat anders rijdt dan zo'n klein Smart ForOne geval.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:20 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mjah... En nogsteeds moet je een fax sturen om een schakel-aktie aan te vragen... Laat maar zitten... Als ze die dingen met handbak hadden gemaakt was het een hit geweest...
Neem voor het onderhoud maar gewoon dezelfde waarden als van de Volvo 850 / V70 / S70. Basis is hetzelfde en is zeer, zeer betrouwbaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:04 schreef DonVincenzo het volgende:
Hmm, ik kan niet vinden wat een C70 aan onderhoud doet.
Gebruik zal zo rond 1:10 a 1:11 liggen, afhankelijk van de motor.
Kijk eens op dat forum, dan zie je dat ik de vraag daar al gesteld had.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:28 schreef MRPhone het volgende:
[..]
Neem voor het onderhoud maar gewoon dezelfde waarden als van de Volvo 850 / V70 / S70. Basis is hetzelfde en is zeer, zeer betrouwbaar.
Zie dit Volvo 850 Forum http://www.volvo850forum.nl/
De C70 Coupe / Cabrio is een geupgrade en bomvolle 850 maar dan als coupe, net als de 780 Bertone in de jaren 80 ook zo'n prachtauto (een 760 coupe met memoryseats etc en dat 20 jaar geleden!)
que?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
de C70 die meerijd in de cross op sintmaarten, dat zijn twee aan elkaar gelaste volvo's. de voorkant is van een 850
die C70 had onherstelbare schade (gaten in het plafond, schutbord krom), ze hebben de complete voorkant eraf gehaald en een 850 erop gelast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |