abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39932064
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 09:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan is er toch geen bezwaar? Je koopt de auto toch niet om wat anderen er van vinden?
"Je zal ze de kost moeten geven"
pi_39933712
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 10:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

"Je zal ze de kost moeten geven"
Liever niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_39939350
Ik heb nog een C70 convertible te koop staan mocht je interesse hebben
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_39939612
Ik heb 't topic maar vluchtig doorgelezen, maar ga zeker niet voor de SLK. Het nieuwe model is goed, maar het model dat jij op het oog hebt zeker niet als ik die lui van Top Gear moet geloven

De TT, Z3 en Smart Roadster vind ik vrouwenauto's en dan is die Smart nog een baggerslechte auto ook

pi_39939759
Kun je aangeven wat er dan mis is met de SLK en Smart?
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_39939970
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:12 schreef Thermo het volgende:
Ik heb nog een C70 convertible te koop staan mocht je interesse hebben
Mail me maar met meer info; v_cocotti@yahoo.com
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_39940764
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef DonVincenzo het volgende:
Kun je aangeven wat er dan mis is met de SLK en Smart?
Niets mis met de SLK.

De smart is gewoonweg duur voor wat je er voor krijgt. Ik denk dat de auto per kilometer misschien wel redelijk goedkoop is, maar jij rijdt niet zo heel veel en de auto leent zich nou ook weer niet voor lange ritten.

Wat je eens moet doen is rijden in de diverse opties. Want wat de een fijn vindt, vindt de ander weer niets. Je hebt inmiddels behoorlijk wat suggesties gekregen, dus ik zou zeggen: proefritten maken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_39941694
Ga ik ook doen. Ik zag een goede SLK te koop staan in koog aan de Zaan en een C70 in Zaanstad. Valt mooi te combineren. Binnenkort eens een blokje om gaan doen.
"Who are you?"
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:47:48 #234
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_39955271
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef DonVincenzo het volgende:
Kun je aangeven wat er dan mis is met de Smart?
Eigenlijk alleen het schakelen. En dat gaat dusdanig irritant dat die hele auto voor mij al niet meer hoeft.

Je geeft een tik op de pook en het duurt gewoon ruim een seconde voordat de bak daarwerkelijk schakelt. Nu kun je zeggen "ach, wat is een seconde" Maar dat merk je snel genoeg tijdens het rijden
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:53:08 #235
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39955498
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:47 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen het schakelen. En dat gaat dusdanig irritant dat die hele auto voor mij al niet meer hoeft.

Je geeft een tik op de pook en het duurt gewoon ruim een seconde voordat de bak daarwerkelijk schakelt. Nu kun je zeggen "ach, wat is een seconde" Maar dat merk je snel genoeg tijdens het rijden
ik heb een keer in een smart de snelweg mee gereden, damn wat een horror. leek wel een blinde bromvlieg. smart is vooral leuk als invalide karretje (maar je mag hem niet op je stoep zetten) in de stad, verder is het een onhandig, veel te dure nepauto.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:22:48 #236
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_39956652
Een Smart Roadster is best lachen op een bochtige weg en een beetje gekietelde motor. Een soort Lotus 7 voor mensen die geen verstand van otoos hebben Op de snelweg is het bagger.

Check dit filmpie van een Smart en een F430

http://www.youtube.com/watch?v=vExpEl0_5-Y&search=smart%20diablo%20vs%20ferrari

Smart met Suzuki GSRX 1000 blokkie.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_39958149
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb een keer in een smart de snelweg mee gereden, damn wat een horror. leek wel een blinde bromvlieg. smart is vooral leuk als invalide karretje (maar je mag hem niet op je stoep zetten) in de stad, verder is het een onhandig, veel te dure nepauto.
Wij hebben het wel over een Smart Roadster heh, dat is een andere auto dan die kleine stadswagentjes.
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:20:37 #238
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_39958896
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:01 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Wij hebben het wel over een Smart Roadster heh, dat is een andere auto dan die kleine stadswagentjes.
Mjah... En nogsteeds moet je een fax sturen om een schakel-aktie aan te vragen... Laat maar zitten... Als ze die dingen met handbak hadden gemaakt was het een hit geweest...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_39959108
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:20 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Mjah... En nogsteeds moet je een fax sturen om een schakel-aktie aan te vragen... Laat maar zitten... Als ze die dingen met handbak hadden gemaakt was het een hit geweest...
Dat klopt maar ik doelde op dat het wel wat anders rijdt dan zo'n klein Smart ForOne geval.
pi_40253377
Morgen proefritje gepland.
"Who are you?"
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:02:26 #241
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_40276490
en?
al geweest?
Signature.
pi_40286153
Ja ik ben geweest vanmiddag, was best enthousiast. Hij rijdt lekker, het is maar een 200, maar rap genoeg voor mij. Heeft wel wat gebruikerssporen maar niks heel ergs voor deze leeftijd.

Ik wil morgen nog in een ander exemplaar gaan rijden (een 200 K) en dan beslissen.
"Who are you?"
pi_40288378
quote:
Op maandag 17 juli 2006 17:04 schreef DonVincenzo het volgende:
Hmm, ik kan niet vinden wat een C70 aan onderhoud doet.

Gebruik zal zo rond 1:10 a 1:11 liggen, afhankelijk van de motor.
Neem voor het onderhoud maar gewoon dezelfde waarden als van de Volvo 850 / V70 / S70. Basis is hetzelfde en is zeer, zeer betrouwbaar.

Zie dit Volvo 850 Forum http://www.volvo850forum.nl/

De C70 Coupe / Cabrio is een geupgrade en bomvolle 850 maar dan als coupe, net als de 780 Bertone in de jaren 80 ook zo'n prachtauto (een 760 coupe met memoryseats etc en dat 20 jaar geleden!)
Saab op 4 wielen en Suzuki op 2 wielen, wat een combinatie :D
pi_40288410
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:28 schreef MRPhone het volgende:

[..]

Neem voor het onderhoud maar gewoon dezelfde waarden als van de Volvo 850 / V70 / S70. Basis is hetzelfde en is zeer, zeer betrouwbaar.

Zie dit Volvo 850 Forum http://www.volvo850forum.nl/

De C70 Coupe / Cabrio is een geupgrade en bomvolle 850 maar dan als coupe, net als de 780 Bertone in de jaren 80 ook zo'n prachtauto (een 760 coupe met memoryseats etc en dat 20 jaar geleden!)
Kijk eens op dat forum, dan zie je dat ik de vraag daar al gesteld had.
"Who are you?"
pi_40288471
Tja, ik heb die moeite inderdaad niet genomen, ik rijdt ook geen volvo immers. Nee ik ben wel actief op dat andere zweedse forum
Saab op 4 wielen en Suzuki op 2 wielen, wat een combinatie :D
pi_40289249
Je hebt een proefrit in een C70 gemaakt neem ik aan?
pi_40293060
Nee in een SLK dus.
"Who are you?"
pi_40295384
Vrouwen-auto? auto's zijn toch sowieso nooit voor vrouwen?

niet geschoten is ook niet verkeerd.
pi_40317207
de C70 die meerijd in de cross op sintmaarten, dat zijn twee aan elkaar gelaste volvo's. de voorkant is van een 850

die C70 had onherstelbare schade (gaten in het plafond, schutbord krom), ze hebben de complete voorkant eraf gehaald en een 850 erop gelast.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 30 juli 2006 @ 12:06:05 #250
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_40318210
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
de C70 die meerijd in de cross op sintmaarten, dat zijn twee aan elkaar gelaste volvo's. de voorkant is van een 850

die C70 had onherstelbare schade (gaten in het plafond, schutbord krom), ze hebben de complete voorkant eraf gehaald en een 850 erop gelast.
que?

en pics
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')