Af en toequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben jij wel een beetje lief voor de scheidsrechter, Jojoortje?
We hebben wel eens een vrouwelijke grensrechter gehad geloof ik, er is er zelfs een die UEFA cup gevlagd heeft, alleen vrouwelijke scheidsrechters in de profliga's heb ik ook nog nooit gezien eerlijk gezegd....quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Tja, de vrouwelijke scheidsrechters krijgen wel meer kritiek van de spelers/omstanders, vanwege het feit dat ze dus 'vrouw' zijn. Het is maar net of je er tegen kan als vrouwelijke scheids!
Ik vind het jammer dat in de eredivisie geen vrouwelijke scheidsrechters zijn. Het is toch algemeen bekend dat vrouwen meer dingen tegelijk kunnen en zien? Ik begrijp heus wel dat 90 % van de mannen hier het niet met mij eens is, omdat ze vrouwen gewoon minder goed vinden dan de mannen en dat vrouwen geen verstand hebben van voetbal enz, wat natuurlijk onzin is. Dus kom niet met zo'n argument aan
Jou ontgaat wel meer....quote:Op woensdag 20 september 2006 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze geweldige logica ontgaat mij even.
Ik denk dat jullie eerst een paar keer moeten promoverenquote:Op woensdag 20 september 2006 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een vrouwelijke scheids gehadZou ik wel een keer willen hebben. Misschien ga ik dan wel minder tegen de scheids in? Of juist niet? Wie weet
Maarem, ik ga trainen!![]()
We speelden vorig jaar best hoog hoor! (2e klasse!)quote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie eerst een paar keer moeten promoveren![]()
Dat is toevallig! We hadden net een bespreking met het hele team. Dat ging over dat we een scheidsrechter tekort hebben. Wij moeten dat namelijk zelf regelen en dat is best moeilijk!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje, als je ruim op tijd aangeeft, wil ik jullie best een keer fluiten.
Dat lijkt me ook een van weinige voordelenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Als je dat maar in de hand kan houden. Over kaarten kan dan natuurlijk worden onderhandeld, lijkt me
Die zagen niet dat hij er zo erg aan toe was.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:41 schreef DeSiever het volgende:
Di Canio had het wel geweten, die PSV'ers vind ik ook laf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |