Als het niet afgelast wordt gezien het weer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel leuk ja, derby in de Hoeksche Waard.
We zien wel heb m`n regenkapje al klaar gelegd ha ha ha ha,voor de zekerheid 2 extra shirtjes in de tas gedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Dat klopt niet met Teletekst pagina 703.
Ik heb tijdens de wedstr geen regen gehad alleen toen ik wegreed om 10:15.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:51 schreef Jojoortje het volgende:
Hier is het helemaal droog, dus gaat zeker weten door
edit: Het begint nu ontzettend hard te regenen!![]()
Dat zijn inderdaad de leukere wedstr om te fluiten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vandaag onze F2 gefloten tegen LTC uit Assen. Het was echt fantastisch in de stromende regen. Wat een geweldige opmerkingen maken die kleine ventjes.
is veel leuker en je hebt er zelf ook meer plezier van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zeker.. ik word er een beetje moe van dat ze me bij m'n club iedere week vragen ook 's middags te fluiten. Ze moeten ook begrijpen dat je ook roofbouw kunt plegen op iemand.
Voor de afwisseling zo'n jeugdwedstrijdje is dan heel leuk.
Allereerst ik vind me zelf geen held,ik probeer de wedstr in goede banen te leiden en laat me niet gek maken door allerlei omstandigheden.Voor de wedstr maak ik duidelijke afspr met Ass s en met de aanvoerders van beide elftallen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ed, ik vind je een held. De wedstrijden die je fluit lijken me erg lastig. Een ander was er al lang mee gestopt..
Kijk ik kan best wel wat hebben anders kan ik net zo goed stoppen met fluiten,maar ik snap niet dat elke week weerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Spelers zijn net kleine kinderen, ze hebben behoefte aan duidelijke grenzen en aan consequente leiding. Wat jij doet, lijkt me dus uitstekend.
Maar ja ik doe dat om misverstanden te voorkomen tijdens de wedstr,als er dingen gebeuren waarop ik grondig moet ingrijpen kunnen ze niet zeggen van daar wisten wij niks van. Het zelfde geld voor de club ass.s daar word ik ook elke week moedeloos van. Ik maak ook wel eens een fout tijdens een wedstr ik ben ook maar eens mens maar die ass.squote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tja.. misschien heb je inderdaad te veel vertrouwen. Ik maak nooit afspraken met de aanvoerder. Vaak zijn dat de grootste zeikerds.
Goed voorbeeld van het gedrag van een ass s in mijn wedstr verslag van vandaag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, dat zijn potentiele NSB'ers inderdaad.. maar ook meelopers en mensen met een enorm gebrek aan persoonlijkheid.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wel mooie clubs die je fluit.. SHO is toch ook een hoofdklasser?
2 keer geel wordt gewoon bij de gele kaarten opgeteld en hoeft dus niet altijd een schorsing te betekenen, maar kan wel een schorsing betekenen, afhankelijk van de codes die de scheidsrechter noteert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:25 schreef edje34 het volgende:
Hoeveel wedstr schorsing krijgt een speler na zijn 2 e kaart in een wedstr,is dit afhankelijk van de codes ?
Volgens mij ben ik nog nooit bij SHO geweest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ok, maar ze zullen dan toch een mooi complex hebben en zo..
Bij speler van SHO code 8 en 13 speler NSVV code 11 en 13.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
2 keer geel wordt gewoon bij de gele kaarten opgeteld en hoeft dus niet altijd een schorsing te betekenen, maar kan wel een schorsing betekenen, afhankelijk van de codes die de scheidsrechter noteert.
Maar volgende week naar QB.. daar traint het Nederlands Elftal toch??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:53 schreef edje34 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog nooit bij SHO geweest.
8 en 13 is samen anderhalf, dus geen schorsing nog.. 11 en 13 is samen twee. dat tikt wel aardig aan, maar hangt er bij beide vanaf of ze al iets hadden staan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:54 schreef edje34 het volgende:
[..]
Bij speler van SHO code 8 en 13 speler NSVV code 11 en 13.
Ned elftal traint bij Katwijk volgens mij, je hebt Katwijk en Quikboysquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Maar volgende week naar QB.. daar traint het Nederlands Elftal toch??
Belachelijke zaak hoor die halve kaarten afschaffen joh zo heb je bijna nooit een schorsing na 2x geel in een wedstr.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
8 en 13 is samen anderhalf, dus geen schorsing nog.. 11 en 13 is samen twee. dat tikt wel aardig aan, maar hangt er bij beide vanaf of ze al iets hadden staan.
Ik denk dat je gelijk hebt, maar ik twijfel.. traint Kuyt dan bij zijn oude club iedere keer?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:58 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ned elftal traint bij Katwijk volgens mij, je hebt Katwijk en Quikboys
Ik geef nooit halve kaarten (code onder de 10).quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:59 schreef edje34 het volgende:
[..]
Belachelijke zaak hoor die halve kaarten afschaffen joh zo heb je bijna nooit een schorsing na 2x geel in een wedstr.
Kuijt is een Quick Boy. Dus die traint inderdaad bij zijn oude club, maar nu dus niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, maar ik twijfel.. traint Kuyt dan bij zijn oude club iedere keer?
In Noord mag ik niet klagen, maar er lopen een hoop mafkezen rond, ook hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
En edje34 heeft de "pech" dat hij in een vrij lastig district fluit. Toch vooral geconcentreerd rond de Randstad en daar is nu eenmaal wel een andere mentaliteit. Wel het voordeel dat je daar zelf ook wel weerbaarder door wordt of vergis ik me dan edje?
Nee je vergist je niet methodmich ik word alleen maar sterker door zulke wedstrijden,ik laat vanaf het eerste fluitsignaal zien dat er met mij niet te sollen valt. Dit laat ik merken in woord en gebaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
SHO is hoofdklasser inderdaad en heeft een mooi complex. Vrij nieuw. Als er veel wind staat, is het er wel weinig beschut.
Oranje traint momenteel bij Rijnsburgse Boys, omdat Quick Boys aan het verbouwen is. Daar trainden ze eerst wel.
En edje34 heeft de "pech" dat hij in een vrij lastig district fluit. Toch vooral geconcentreerd rond de Randstad en daar is nu eenmaal wel een andere mentaliteit. Wel het voordeel dat je daar zelf ook wel weerbaarder door wordt of vergis ik me dan edje?
Wat verwarrend allemaal..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kuijt is een Quick Boy. Dus die traint inderdaad bij zijn oude club, maar nu dus niet.
Wat is het plezier dan voor jezelf?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:05 schreef edje34 het volgende:
[..]
Nee je vergist je niet methodmich ik word alleen maar sterker door zulke wedstrijden,ik laat vanaf het eerste fluitsignaal zien dat er met mij niet te sollen valt. Dit laat ik merken in woord en gebaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |