Die zagen niet dat hij er zo erg aan toe was.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:41 schreef DeSiever het volgende:
Di Canio had het wel geweten, die PSV'ers vind ik ook laf.
Met respect en goodwill word je geen kampioen, met winnen wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:58 schreef DeSiever het volgende:
Als de keeper geblesseerd ligt, moet je niet willen scoren.
Het had de club PSV veel respect en goodwill opgeleverd als Kone de bal in zijn handen had gepakt.
Dat klopt, maar als Di Canio het in Engeland doet, vinden we het allemaal prachtig. Dat is nu dan toch niet anders?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met respect en goodwill word je geen kampioen, met winnen wel.
Bedankt, dat is sweet. Ik fluit de komende twee weken sowieso nog niet.quote:Op zondag 24 september 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Okee, dat je er maar wel snel bovenop komt!
Zal wel lukken,vandaag trouwens wat meegemaakt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:18 schreef DeSiever het volgende:
Succes!!
Had ik wel nodig wedstr begon aardig leuke duels kansen over en weer,maar in een keer sloeg het om.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:18 schreef DeSiever het volgende:
Succes!!
Zeker te weten!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:48 schreef DeSiever het volgende:
Jeetje.. lijken me gewoon juiste belissingen dan inderdaad.
Aanstellerd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:58 schreef edje34 het volgende:
om een lang verhaal kort te maken speler Leonidas maakten overtreding bleef zeiken,geel gegeven
begon toen nog meer te zeiken en zei``jij moet oppassen eikel`` direct rood getoond.
Daarna kwam de aanvoerder er zich mee bemoeien en werd ook loslippig.Dus 2x rood voor Leonidas.
R'dam.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef DeSiever het volgende:
Leonidas, is dat Breda?
Heeft niks met aanstellen of wat dan ook te maken.quote:
Ik wel, gewoon fluiten en eventueel geel gevenm...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm ja.. ze geven er soms ook geel voor dus wordt het wel als een overtreding gezien waarvoor je dan een aanval zou moeten stoppen.
Ik heb zelf gelukkig nog weinig te maken gehad met Schwalbes. Ik had wel in het seizoen 2002/2003 een collega-spits die regelmatig een strafschop versierde, die ik dan mocht nemen. Het verbaasde mij dat al die scheidsrechters er in trapten.
dus niet TL van Leonidas gaf me gelijk nav de 2 rode kaarten ik had de wedstr goed in de hand en ze vonden de 2 rode kaarten ook terrecht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Vind het vrij overdreven om daarvoor rood te gaan geven. En dan later gaan zeiken dat het uit de hand loopt.
Mwah, wat is tuig. Het is best een gezellige vereniging, maar ze reageren wat feller soms.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:27 schreef DeSiever het volgende:
En het is tuig, methodmich?
En vooral het 3e kan aardig voetballen alleen zijn er een paar die het verpesten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, wat is tuig. Het is best een gezellige vereniging, maar ze reageren wat feller soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |