We speelden vorig jaar best hoog hoor! (2e klasse!)quote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie eerst een paar keer moeten promoveren![]()
Dat is toevallig! We hadden net een bespreking met het hele team. Dat ging over dat we een scheidsrechter tekort hebben. Wij moeten dat namelijk zelf regelen en dat is best moeilijk!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje, als je ruim op tijd aangeeft, wil ik jullie best een keer fluiten.
Dat lijkt me ook een van weinige voordelenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Als je dat maar in de hand kan houden. Over kaarten kan dan natuurlijk worden onderhandeld, lijkt me
Die zagen niet dat hij er zo erg aan toe was.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:41 schreef DeSiever het volgende:
Di Canio had het wel geweten, die PSV'ers vind ik ook laf.
Met respect en goodwill word je geen kampioen, met winnen wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:58 schreef DeSiever het volgende:
Als de keeper geblesseerd ligt, moet je niet willen scoren.
Het had de club PSV veel respect en goodwill opgeleverd als Kone de bal in zijn handen had gepakt.
Dat klopt, maar als Di Canio het in Engeland doet, vinden we het allemaal prachtig. Dat is nu dan toch niet anders?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met respect en goodwill word je geen kampioen, met winnen wel.
Bedankt, dat is sweet. Ik fluit de komende twee weken sowieso nog niet.quote:Op zondag 24 september 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Okee, dat je er maar wel snel bovenop komt!
Zal wel lukken,vandaag trouwens wat meegemaakt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:18 schreef DeSiever het volgende:
Succes!!
Had ik wel nodig wedstr begon aardig leuke duels kansen over en weer,maar in een keer sloeg het om.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:18 schreef DeSiever het volgende:
Succes!!
Zeker te weten!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:48 schreef DeSiever het volgende:
Jeetje.. lijken me gewoon juiste belissingen dan inderdaad.
Aanstellerd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:58 schreef edje34 het volgende:
om een lang verhaal kort te maken speler Leonidas maakten overtreding bleef zeiken,geel gegeven
begon toen nog meer te zeiken en zei``jij moet oppassen eikel`` direct rood getoond.
Daarna kwam de aanvoerder er zich mee bemoeien en werd ook loslippig.Dus 2x rood voor Leonidas.
R'dam.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef DeSiever het volgende:
Leonidas, is dat Breda?
Heeft niks met aanstellen of wat dan ook te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |