Als het niet afgelast wordt gezien het weer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel leuk ja, derby in de Hoeksche Waard.
We zien wel heb m`n regenkapje al klaar gelegd ha ha ha ha,voor de zekerheid 2 extra shirtjes in de tas gedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Dat klopt niet met Teletekst pagina 703.
Ik heb tijdens de wedstr geen regen gehad alleen toen ik wegreed om 10:15.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:51 schreef Jojoortje het volgende:
Hier is het helemaal droog, dus gaat zeker weten door
edit: Het begint nu ontzettend hard te regenen!![]()
Dat zijn inderdaad de leukere wedstr om te fluiten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vandaag onze F2 gefloten tegen LTC uit Assen. Het was echt fantastisch in de stromende regen. Wat een geweldige opmerkingen maken die kleine ventjes.
is veel leuker en je hebt er zelf ook meer plezier van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zeker.. ik word er een beetje moe van dat ze me bij m'n club iedere week vragen ook 's middags te fluiten. Ze moeten ook begrijpen dat je ook roofbouw kunt plegen op iemand.
Voor de afwisseling zo'n jeugdwedstrijdje is dan heel leuk.
Allereerst ik vind me zelf geen held,ik probeer de wedstr in goede banen te leiden en laat me niet gek maken door allerlei omstandigheden.Voor de wedstr maak ik duidelijke afspr met Ass s en met de aanvoerders van beide elftallen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ed, ik vind je een held. De wedstrijden die je fluit lijken me erg lastig. Een ander was er al lang mee gestopt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |