Wel iets, in seizoen 3 vooral komt er wat meer speurwerk kijken, maar nog niet echt hoogstaand of zo, daarvoor moet je bij CSI zijn, dit is geen detectiveseriequote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:38 schreef Aurelium het volgende:
Ja, ik ben em aan het kijken, vanaf seizoen 1. Ben nu op de helft ofzo. Bij elke aflevering erger ik me aan de kinderlijke karikaturen die je om de oren vliegen. En toch heb ik nu al zo'n 16 afleveringen gekeken. Maar mijn vraag, wordt het niveau nog wat hoger? Wat meer diepgang?
Nee, maar een verhaallijn die wat meer door loopt in plaats van een gebeurtenis per serie. En wat minder kinderlijk. Lijkt me niet te veel gevraagd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:56 schreef MeScott het volgende:
[..]
Wel iets, in seizoen 3 vooral komt er wat meer speurwerk kijken, maar nog niet echt hoogstaand of zo, daarvoor moet je bij CSI zijn, dit is geen detectiveserie
Serie 2quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:27 schreef static het volgende:
[..]
Zag geen update staan, maar heb vanmiddag serie 1 en serie 2 op DVD gekocht (Nederland).
Hmm..Amsterdam is voor mij beetje ver weg..ik ga maar eens lekker snuffelen bij de Media Markt hierquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:09 schreef static het volgende:
Kon dit topic niet vinden vie de search.
Ja, serie 2, seizoen 2. Bij Raf in Amsterdam waar ik al mijn DVD's koop (geweldige collectie!).
Serie één kostte 25 euro, serie twee 49,99 (zes discs).
Met als extra's:
- gag reel (bloopers & outtakes)
- een rondleiding over/van de VIP behandelingen van de grootste gokkers.
niet meer dan logisch lijkt me dat, zoals je wel vaker tijdens zomerstop periodes ziet, bijvoorbeeld met csi. beter dan na de zomerstop alles eerste nog een keer gaan herhalen. ik zie het probleem niet zo eigenlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:48 schreef MissX het volgende:
vorige week waren ze halverwege seizoen 2 en nu opeens halverwege seizoen 3.
Ze hebben een tijd geleden wel de eerste paar afleveringen van 3 uitgezonden. Toen begonnen ze weer met 1 en 2. En nu zijn ze maar weer verder gegaan waar ze in 3 gebleven waren.
Super irritant dus.
haha is een apparte aflevering maak je geen zorgen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:28 schreef 2609 het volgende:
wtf waar slaat die stripverhalentekeningen op :S
jah man zomaar beginnen ze weer daarmee :Squote:Op zondag 27 augustus 2006 14:43 schreef Otto215 het volgende:
Is dit nou seizoen drie? wat nu wordt uitgezonden??
Als je nou ff een paar replies hierboven leest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:43 schreef Otto215 het volgende:
Is dit nou seizoen drie? wat nu wordt uitgezonden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |