Plak het weer terug erop!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik dacht van ik haal het eens weg voor de zomer, maar ik ben niet blij met het resultaat.
Alles is zo lelijk kaal.
Ik heb 3 jaar terug mijn been haren eens moeten verwijderen en daarvoor kwamen minder haren voor terug [afbeelding] en als dit zo bij mijn borsthaar is dan hoor je mij niet meer klagen alleen het is zo kaal en lelijk.
Ik had ook de neiging om okselhaar weg te halen, maar dat heb ik maar even niet gedaan.
Ja ik wou het resultaat eens zien zo, maar ik vind het niet mooi.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:51 schreef cyberstalker het volgende:
Je haalt het haar weg en je vindt het lelijk dat het weg is?
wie haalt z'n borsthaar nou weg....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik dacht van ik haal het eens weg voor de zomer, maar ik ben niet blij met het resultaat.
Alles is zo lelijk kaal.
Ik heb 3 jaar terug mijn been haren eens moeten verwijderen en daarvoor kwamen minder haren voor terug [afbeelding] en als dit zo bij mijn borsthaar is dan hoor je mij niet meer klagen alleen het is zo kaal en lelijk.
Ik had ook de neiging om okselhaar weg te halen, maar dat heb ik maar even niet gedaan.
Scheren bedoel je.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:55 schreef Rosbief het volgende:
En toch prefereer ik borsten zónder haar. Dus blijven knippen zou ik zeggen!
Ik had zoen buiquote:
met een beetje geluk groeit het snel weerquote:
Ik blijf erbij dat ik bij vrouwen een onthaard bovenlijf prefereer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Scheren bedoel je.
Het is wel lekker gladjes, maar kale buik is gewoon niet mooi.
Daarom is TS een man!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik bij vrouwen een onthaard bovenlijf prefereer.
Ik vind dat bij mezelf lelijk he slimpiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik bij vrouwen een onthaard bovenlijf prefereer.
TS is eerder nog een jongetje zo te zien.... verbaast me dat hij zoveel borsthaar heeft aangezien hij zijn gezicht nog niet hoeft te scherenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:14 schreef DuranK het volgende:
Als je dan toch je borsthaar afscheert, knip dan je penis en je ballen ook af. Wie zijn borsthaar scheert is geen man![]()
Mijn baard foto op fok vast niet gezien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
TS is eerder nog een jongetje zo te zien.... verbaast me dat hij zoveel borsthaar heeft aangezien hij zijn gezicht nog niet hoeft te scheren
Bedanktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:51 schreef SHE het volgende:
Niks asexueler dan mannen die hun borsthaar verwijderen ( of hun penis van alle haar ontdoen )
Dat is juist wat het mannetje van het vrouwtje onderscheid...en dan doen die heaumeaux dat
brrr
Dat is ook niet gewoon bij een 10-jarigequote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:49 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik heb nog nooit borsthaar gehad
Is dat zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is ook niet gewoon bij een 10-jarige![]()
Hoe zit het met je balzak?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Alles is zo lelijk kaal.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:51 schreef SHE het volgende:
Niks asexueler dan mannen die hun borsthaar verwijderen ( of hun penis van alle haar ontdoen )
Dat is juist wat het mannetje van het vrouwtje onderscheid...en dan doen die heaumeaux dat
brrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |