dat zegt Italo dus.quote:
tis geen kijkdoosquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:43 schreef rival het volgende:
of kijk in de doos voordat je op je fiets stapt
tot zover het nos journaal.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:46 schreef cyberstalker het volgende:
Oh ja, om verdere verwarring te voorkomen, het gaat mogelijk om een zich als Italiaan voordoende Egyptenaar, hoewel ik hierover geen zekerheid kan verschaffen.
Ga je mond spoelen jij onwetende!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:45 schreef cygnusx het volgende:
[..]
dat zegt Italo dus.
Tevens, italianen zijn kansloze mensen. ze kunnen alleen pizza's maken. . . of nee, zelfs dat doen ze fout...
voetballenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:27 schreef af het volgende:
lmao @ italianen.. als ze geen pizza's kunne maken wat kunne ze wel?
Opsturen heeft geen zin, dat bederft onderwegquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:40 schreef Speedski het volgende:
Gutteguttegut .. als kindertjes in Afrika dat horen ......![]()
Pizzeria / Hoerententquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:40 schreef cyberstalker het volgende:
Een minuut of tien later krijg ik een warme doos in mijn handen gedrukt vanwaaruit heerlijke geuren zich verspreiden.
wereldkampioenquote:
wat heeft dit met italianen te makenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:58 schreef Mustard_Man het volgende:
ben ik de enige die bij irritante reclames fantaseert over plotseling geweld op de reclameset?
bv: zo'n reclame waarin een kind vanuit de auto roept: 'gaaan we nou nog paaaaaapppppp?!'. en dan fantaseer ik dat die vader opeens een pistool uit zn zak haalt en dat kind tussen zn ogen schiet of pistolwhipped.
op die manier irriteer ik me er ietsje minder aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |