abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:33:29 #151
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39862714
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:29 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Het is geen eindeloze discussie. Een verzetsorganisatie valt de overheid en het leger van een land aan, een terroristische organisatie burgers. Dat is zo klaar als een klontje,
eye for an eye.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_39862716
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:31 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mjah, lijkt wel of Libanon een proeftuin gaat worden voor toekomistige conflicten. Soort Urban-Vietnam maar dan anders.
Syrië heeft Libanon al aan genoeg ellende geholpen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_39862723
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Sorry, wie bepaalt de rules of war/resistance/terrorism?
De geschiedenis en internationale verdragen over oorlogsvoeren van eeuwen oud.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:35:15 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39862754
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wat ze overigens niet gaat lukken, Hizbollah is zeer bedreven in het oorlogvoeren middels guerilla tactieken. Ze kunnen Hizbollah hoogstens verzwakken, uitroeien wordt een lastig verhaal, dan zal je ook Iran en Syrie aan moeten vallen.
dat is het idee dus.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:35:29 #155
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39862760
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:29 schreef _The_General_ het volgende:

Het is geen eindeloze discussie. Een verzetsorganisatie valt de overheid en het leger van een land aan, een terroristische organisatie burgers. Dat is zo klaar als een klontje,
Wanneer val je burgers trouwens niet aan tijdens een oorlog? Wat bedoel je met aanvallen? Heb je 't over bloed? Of over psychologische effecten? Infrastructuur onklaar maken? Je kunt burgers op vele fronten raken, niet alleen fysiek. En heb je 't over moedwillig, of per ongeluk? Denk je dat Hezbollah 't voor elkaar krijgt om zijn vliegend speelgoed uberhaupt nauwkeurig te richten? Denk je dat Hezbollah niet veel liever de havens van Haifa aanvalt en olie opslagtanks raakt, in plaats van een huisje met wat Israelische burgers?

Kom nou!
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_39862761
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:43 schreef static het volgende:

[..]

Het is anders vrij evident als je mijn posts leest.
leef jij in Lagos?
Ik heb nog een tijd in Port Harcourt geleefd.

Wij zijn landgenoten Sambo!
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_39862771
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

eye for an eye.
Had Hezbollah, Hamas en Al Aqsa zich maar gedragen als echte verzetsorganisaties de afgelopen jaren en militaire doelen aangevallen dan hadden ze op veel meer internationale steun kunnen rekenen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:36:31 #158
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39862784
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:33 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

whahaha
pi_39862795
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

gewoon, ja ik wil de vereniging voor spanjaarden tegen mmorpg spelers uitschakelen, daarom ga ik morgen raketten schieten op spaanse steden.
Alleen moord Hezbollah ook buiten games. Of bedoel je het anders?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:36:50 #160
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39862796
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:33 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Hamburg, Tokio, Dresden, zelfs Berlijn..... Op het verkeerde moment met de verkeerde wapens stellen die verdragen niet zoveel voor. Je mag alleen hopen dat de tegenstander net dat beetje fatsoen heeft.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:37:56 #161
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39862820
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef Drugshond het volgende:

Hamburg, Tokio, Dresden, zelfs Berlijn..... Op het verkeerde moment met de verkeerde wapens stellen die verdragen niet zoveel voor. Je mag alleen hopen dat de tegenstander net dat beetje fatsoen heeft.
Of uberhaupt de technologische middelen heeft om een raket met enige nauwkeurigheid ergens op te richten. Ik heb sterk het idee dat Hezbollah die dingen maar gewoon afvuurt en hoopt dat ze een interessant doel raken.
pi_39862832
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

[..]

Niet dat het iets uitmaakt.

Bush: U.S. would aid Israel if attacked
Ik zag ook nog een poll op CNN:

Do you think the Israeli military response inside Lebanon is justified?

Yes 61% 100980 votes

No 39% 64944 votes
Total: 165924 votes
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:38:29 #163
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39862837
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Had Hezbollah, Hamas en Al Aqsa zich maar gedragen als echte verzetsorganisaties de afgelopen jaren en militaire doelen aangevallen dan hadden ze op veel meer internationale steun kunnen rekenen.
geloof je het zelf, enig idee hoevaak er gevraagd is om steun?
en de dode families maar vermeervoudigen, de handel is veel te lekker om het conflict instant op te lossen, het conflict is er zelfs *gemaakt* door het israel te stichten dat we nu kennen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:38:44 #164
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39862843
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef _The_General_ het volgende:

Komen we weer op dat punt "David versus Goliath".
pi_39862855
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:35 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Wanneer val je burgers trouwens niet aan tijdens een oorlog? Wat bedoel je met aanvallen? Heb je 't over bloed? Of over psychologische effecten? Infrastructuur onklaar maken? Je kunt burgers op vele fronten raken, niet alleen fysiek. En heb je 't over moedwillig, of per ongeluk? Denk je dat Hezbollah 't voor elkaar krijgt om zijn vliegend speelgoed uberhaupt nauwkeurig te richten? Denk je dat Hezbollah niet veel liever de havens van Haifa aanvalt en olie opslagtanks raakt, in plaats van een huisje met wat Israelische burgers?

Kom nou!
Burgers zijn nooit een doel tijdens een oorlog, dode burgers doen het slecht in de pers en drijven in dit geval mensen in de armen van Hezbollah. Met aanvallen doel ik op strategische doelen. Bruggen, legerposten, kazernes, vliegvelden noem maar op. Burgers kunnen daarbij geraakt worden maar het mag nooit het doel zijn.

Hezbollah heeft materiaal om nauwkeurig te richten, kijk maar naar het schip. Maar ze willen graag terreur uit oefenen in Israel. Hezbollah heeft geen belang bij een einde aan dit conflict. Ze danken hun macht en inkomen eraan.
pi_39862875
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ze hadden Patton lekker z'n gang moeten laten gaan.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:40:13 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39862876
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Alleen moord Hezbollah ook buiten games. Of bedoel je het anders?
ja maar het is toch normaal?
pi_39862887
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:37 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Of uberhaupt de technologische middelen heeft om een raket met enige nauwkeurigheid ergens op te richten. Ik heb sterk het idee dat Hezbollah die dingen maar gewoon afvuurt en hoopt dat ze een interessant doel raken.
Mogen ze blij zijn dat ze niet Jeruzalem kunnen bereiken. Ze zouden dan per ongeluk de rotskoepelmoskee kunnen raken, maar dan geven ze natuurlijk de schuld aan Israël.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:40:49 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39862890
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:39 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Burgers zijn nooit een doel tijdens een oorlog, dode burgers doen het slecht in de pers en drijven in dit geval mensen in de armen van Hezbollah. Met aanvallen doel ik op strategische doelen. Bruggen, legerposten, kazernes, vliegvelden noem maar op. Burgers kunnen daarbij geraakt worden maar het mag nooit het doel zijn.

Hezbollah heeft materiaal om nauwkeurig te richten, kijk maar naar het schip. Maar ze willen graag terreur uit oefenen in Israel. Hezbollah heeft geen belang bij een einde aan dit conflict. Ze danken hun macht en inkomen eraan.
eye for an eye.
pi_39862939
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:38 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Komen we weer op dat punt "David versus Goliath".
Er zijn in de geschiedenis genoeg Goliaths geweest die op een redelijk nette wijze David's op de knieën kregen. Kijk bv naar een Ghandi.

Ik heb veel, heel veel sympathie voor het Palestijnse volk maar hun "verzetsorganisaties" kunnen van mij niet op sympathie rekenen. Jezelf opblazen in een bus is puur terreur.
pi_39862941
Al die polls vind ik totaal niet interessant. Het is een hoopje mensen dat een keuze maakt op basis van eigenlijk totaal geen info. Polls en referenda zijn wat mij betreft totaal nutteloos en missen compleet doel. Ik zou me er in ieder geval niets van aantrekken.
pi_39862953
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

eye for an eye.
Hoezo oog om oog. Israël heeft nooit burgers doelbewust als doelwit genomen in tegenstelling met de terroristen die wel doelbewust burgers als doelwit kiezen.
pi_39862964
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

eye for an eye.
Nee, Hezbollah en zijn aanverwante organisatie's zijn criminelen die het conflict in stand houden omdat ze daar hun status en macht aan te danken hebben.
pi_39862980
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:43 schreef -scorpione- het volgende:
Al die polls vind ik totaal niet interessant. Het is een hoopje mensen dat een keuze maakt op basis van eigenlijk totaal geen info. Polls en referenda zijn wat mij betreft totaal nutteloos en missen compleet doel. Ik zou me er in ieder geval niets van aantrekken.
CNN geeft trouwens wel informatie over de achtergrond van Hezbollah: http://edition.cnn.com/20(...)hezbollah/index.html
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:45:08 #175
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39862988
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:42 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Er zijn in de geschiedenis genoeg Goliaths geweest die op een redelijk nette wijze David's op de knieën kregen. Kijk bv naar een Ghandi.

Ik heb veel, heel veel sympathie voor het Palestijnse volk maar hun "verzetsorganisaties" kunnen van mij niet op sympathie rekenen. Jezelf opblazen in een bus is puur terreur.
mischien zaten er zionisten tussen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')