Hier ben ik gestoptquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:56 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik wordt helemaal raar
Wel eens van ABN gehoord?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:27 schreef SethGecko het volgende:
Hoe hej dat noe hattan?
Hej wa es van de Rabobank heurt?quote:
Waaromquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:39 schreef Erosjuhhh het volgende:
jonge leu!!
roos in de serie
binnenkort overigens ook op de ncrv
Wat vind jij geen bagger dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
WaaromIs gewoon bagger to the bone en ieder lomp station koopt die rommel...
Het gemiddelde ONZ topic bijvoorbeeldquote:
Precies.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:00 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Hoi, in de ik-vorm heb je nooit -dt als uitgang bij een werkwoord.
+10 Nuttig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:01 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Precies.
Ik quote hier mijzelf om het belang mijn bovenstaande post aan te geven.
bagger omdat je het niet verstaat?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
WaaromIs gewoon bagger to the bone en ieder lomp station koopt die rommel...
Van jonge leu en oale groond iig niet....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:12 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
bagger omdat je het niet verstaat?
prakiseer er maar over wat jij wel leuk vind.
Het is zó goed, álle regio's in Nederland moeten het gewoon zienquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:38 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Sorry voor mijn heftige reactie, het is echt en goede soap met zelfs enige lekkere babes en het verhaal is best goed en soms een beetje spannend. Ze verdienen respect.
Maar het heeft geen zak met Utrecht te maken en het is een lokale omroep die het uitzend, als een landelijke omroep het nou uitzond; dan begreep ik het ergens wel, maar het heeft helemaal niets met de provincie Utrecht te maken.![]()
quote:
met je eens.. hoevaak ik wel nie geschreeuwd heb: heee oldenzaal!!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is zó goed, álle regio's in Nederland moeten het gewoon zien.
Ik ben het wel met je eens, ik denk dat het voor Twentenare een stuk leuker is om naar te kijken dan voor mensen uit andere regio's. Wij kennen de taal, het landschap en de plekken waar het gefilmd is en dat kijkt een stuk leuker denk ik.
Als het niet in dialect uitgevoerd was, had je het dan wel passender gevonden?
Ik denk ook,dat het als een echte tukker,leuker is om naar te kijken dan als iemand uit de rest van nederland.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is zó goed, álle regio's in Nederland moeten het gewoon zien.
Ik ben het wel met je eens, ik denk dat het voor Twentenare een stuk leuker is om naar te kijken dan voor mensen uit andere regio's. Wij kennen de taal, het landschap en de plekken waar het gefilmd is en dat kijkt een stuk leuker denk ik.
Als het niet in dialect uitgevoerd was, had je het dan wel passender gevonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |