quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:42 schreef TC03 het volgende:
Ik had zo'n nagel aan mijn vinger en die kwam dus in mijn oog en nu heb ik een navelafdruk op mijn oog jeweets.
Wat te denken als klein kind zo'n ding doorbreken...daarna gaan pissen...doet dus pijn...je gaat huilen en dus met je handen in je ogen zitten wrijven...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:30 schreef Camplo het volgende:
Als je met echte chilipepers aan je ogen hebt gezeten ben je de lul. Back in the days 1997 hebk 8 maanden in de USA gewoond (El Paso, Texas) en ooit zo'n boon doormidden gebroken en toen aan me neus gekrabt. Heb 2 tot 3 uur ECHT last gehad ervan, en 1 dag rood geweest. Better be carefull
draag dan ook een veiligheidsbril, lulhannesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:28 schreef edjuh18 het volgende:
werken met metaal zonder handschoenen, dan wrijven in je ogen omdat je denkt dat er een stukje staal in zit....ja dat stukje metaal zit er nu zeker in...
foto van mijn oog toen der tijd, 3 weken terug nee ik was niet superstoned_
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:31 schreef Syndicate het volgende:
[..]
draag dan ook een veiligheidsbril, lulhannes
dan had ik nu geen jeuk aan mijn oog gehad. bij gebrek aan een oog....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:40 schreef Gluckskafer het volgende:
Gelukkig had je geen mes in je handen.
Je had een pistool in je oog?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef McNasty het volgende:
Ik had laatst een pistool in m'n handen en kreeg jeuk aan m'n oog. Nou, je kan wel raden wat toen er gebeurde...
Durf te wedden dat je morgen blind bentquote:Op zondag 16 juli 2006 02:25 schreef RaZZle het volgende:
Ik heb waarschijnlijk ook met iets aan mn handen in m'n ogen gewreven.
Nu heb ik een of andere bacteriele infectie aan m'n oog en zit ik aan de antibiotica...![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 03:40 schreef Dr.Death het volgende:
Heb dat verhaal met spaanse peper --> oog ook gehad, maar ipv mn oog een lager orgaan...sindsdien hou ik de pepers tijdens het snijden vast met een vork ipv met mn hand![]()
+1 scherpquote:Op maandag 17 juli 2006 09:02 schreef NOOB-Inc. het volgende:
En als het aluminium is dan?
niks magneet, met een frees freest hij het eruit...En ja het ging idd roesten door het oogvocht. (dit is dan staal)quote:Op maandag 17 juli 2006 09:01 schreef Monotomo het volgende:
Doen ze trouwens heel makkelijk, m'n pa heeft het ook gehad. De huisarts gaat gewoon met een magneet over je oog terwijl jij met je oog draait. Dan is 't er zo uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |