En het is niet leuk fout?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:41 schreef babette21 het volgende:
benedenburen houden fout feestje met foute vrienden en foute muziek![]()
in een leuke foute kroeg misschien wel, maar niet in een achteretuin om kwart voor één, midden in de stad/wijkquote:
Je bent gewoon dronken.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:44 schreef babette21 het volgende:
wat een enthousiasm![]()
maar mijn ttoetsenbord doet raar (leetters en tkens niet) maar bakcspace enzo (vandaar ook al die fouten nu) dus ik denk dat ik maar ga
Hoe kom je daar nou weer bijquote:
Ja, het is ook bijzonder irritant, van die jankerds.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:47 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, het is ook bijzonder irritant, van die jankerds.![]()
was het maar waarquote:Op zondag 16 juli 2006 00:45 schreef rena het volgende:
[..]
Je bent gewoon dronken.Geef het maar toe
![]()
Liever een Babette met veel fouten (dat zijn we toch al gewoonquote:Op zondag 16 juli 2006 00:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
was het maar waarzal wel weer zo'n ctrl/shiftding ding zijn ofzo, iig iets dat ik niet weet
anyway, dit is echt klote typen, dus ik ga
Ik ben het voor een keer met je eensquote:Op zondag 16 juli 2006 00:49 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Liever een Babette met veel fouten (dat zijn we toch al gewoon), dan geen Babette, hoor.
!!
Blijf toch.Je kan toch niet slapen door dat foute feestje.
![]()
Nou ja, jij zeikt mij af en idem ditoquote:
Waarom doen we dat eigenlijk?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:53 schreef rena het volgende:
[..]
Nou ja, jij zeikt mij af en idem ditoDan ben je het niet echt met elkaar eens.
![]()
Omdat het leuk isquote:
Laten we een nachtelijke bash sessie houden!quote:
Dag laffe klootzakquote:
Oh, hier blijf ik wel nog even voor wakker.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:59 schreef rena het volgende:
[..]
Laten we een nachtelijke bash sessie houden!![]()
Ovidius is dus echt een debiel. Het is dat het zo leuk is om hem te bashen, anders zou ik hem wel even aangeven als kloon van PALTOSquote:Op zondag 16 juli 2006 01:02 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oh, hier blijf ik wel nog even voor wakker.![]()
Rena is dus echt!!
Pff, je was stiekem blij dat je niet tegen me moest fighten in de dissbattle, hè!quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Pff, je was stiekem blij dat je niet tegen me moest fighten in de dissbattle, hè!
Nou, tough luck, plofkop, want ik ga voorlopig nergens heen.![]()
![]()
Ach, ook al was het niet leuk me te bashen, dan nog zou je hem niet aangeven want je durft niet!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:03 schreef rena het volgende:
[..]
Ovidius is dus echt een debiel. Het is dat het zo leuk is om hem te bashen, anders zou ik hem wel even aangeven als kloon van PALTOS![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ach, ook al was het niet leuk me te bashen, dan nog zou je hem niet aangeven want je durft niet!![]()
Ga anders even naar de tovenaar van je stadje daar, en vraag hem voor wat moed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |