Hij is alleen de drummerquote:Op zondag 16 juli 2006 18:39 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Klinkt vet man, zelf alles ingespeeld?
tevens tvp
Ik heb de laatste dagen non stop gitaar gespeeltquote:Op zondag 16 juli 2006 18:42 schreef StephanL het volgende:
Ik moet weer eens oefenen met gitaar spelen, helemaal nog niet van gekomenheb niet echt zin.
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:42 schreef StephanL het volgende:
Ik moet weer eens oefenen met gitaar spelen, helemaal nog niet van gekomenheb niet echt zin.
Met dit weer is het moeilijk om je er echt toe te zetten om geconcentreerd gitaar te spelen.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:42 schreef StephanL het volgende:
das wel waar ja..quote:Op zondag 16 juli 2006 18:49 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Met dit weer is het moeilijk om je er echt toe te zetten om geconcentreerd gitaar te spelen.
Heeft dat niet te maken met de snap functie? Met snap aan, schuift ie automatisch door naar een hele maat. Als het goed is kan je het ook uitzetten. Succesquote:Op zondag 16 juli 2006 22:18 schreef imported_sphinx het volgende:
waarom kan ik in Cubase mn opnames alleen een hele maat verschuiven?
om de gitaar gelijk te krijgen met de drums moet ik het heeel iets verschuiven maar dat lukt me dus weer niet. (en opnemen terwijl de drums/metronoom speelt werkt niet want er zit een vertraging in van een paar miliseconden, dus het is sowieso niet in de maat) help?
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:00 schreef Hammet het volgende:
hey desensitized, hoe zit t met die plectra?
Heb je ook naar het gastenboek gekeken?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:39 schreef Hammet het volgende:
Waren ze je Fender adoratie zat? Of je spam?
het was idd de snapquote:Op zondag 16 juli 2006 22:53 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met de snap functie? Met snap aan, schuift ie automatisch door naar een hele maat. Als het goed is kan je het ook uitzetten. Succes
ik weet niet precies wat je bedoelt maar:quote:Op zondag 16 juli 2006 23:00 schreef -Beer- het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen, waarom de drumcomputer-functie van cubase bij mij niet 'aanklikbaar' is?
Een dankbare leerlingquote:Op maandag 17 juli 2006 12:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat je bedoelt maar:
Ah nee, heb je de hele band geBRIANwashed? Allemaal aan de Fender...quote:Op maandag 17 juli 2006 12:44 schreef guitarist.nl het volgende:
Door mij speelt de hele band juist Fender nu
Het waren wat persoonlijke problemen, meer details -> adhd topic![]()
ja hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:39 schreef Hammet het volgende:
Waren ze je Fender adoratie zat? Of je spam?
Hele korte samenvattingquote:Op maandag 17 juli 2006 00:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Gatsie.
korte samen vatting:
Brian heeft probleem, bandleden kunnen er moeilijk mee overweg, bandleden gaan liever zonder Brian verder.
Tja 2e keer
3 keer scheepsrecht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |