Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:39 schreef Biancavia het volgende:
Zeg tegen die slet dat ze moet gaan naaien en dat ze anders weg moet, of anders sla je haar beurs!
WTF, onzintopic?quote:
Jij bent zeker zo'n nicht die net terug is van vakantie uit L.A. en daar de hype heeft overgenomen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:01 schreef Desensitized het volgende:
Hey, niks mis met breien hoor!
Breien is stom, naaien is leuk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n nicht die net terug is van vakantie uit L.A. en daar de hype heeft overgenomen?![]()
Ja. Begin eens met de uitleg van je sigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:31 schreef Asics het volgende:
ze vraagt je aandacht TS, dat is niet voor niks.
*zucht* moet ik hier alles uitleggen of zo.
Ik wens u een aangename dood toe.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:38 schreef Devlinsect het volgende:
Beste buurvrouw,
Als ik lekker in mijn bed lig om kwart over elf 's ochtends om mijn kater uit te slapen, kan ik het niet waarderen als jij met je kransje vrolijk aan het beppen en aan het breien bent. Het is ook eigenlijk een beetje asociaal om 's ochtends vroeg al met de breinaalden tekeer te gaan. Ik denk dat het vier paar breinaalden onder mij waren. Dat getik van die naalden en gebep![]()
Gelukkig heb ik hier nog een paar breinaalden liggen, dus als ik vanavond laat terugkom van de kroeg zal ik eens fijn is gaan breien en met een lepeltje het kopje thee heel hard roeren.
Zal je dat kunnen waarderen dan? Waarschijnlijk net zoveel als mij, teef![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja. Begin eens met de uitleg van je sig
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja. Begin eens met de uitleg van je sig
Ik wens jou een minder aangename dood toe.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:53 schreef raimen het volgende:
ik denk dat hij aan de andere kant woont
Kut Buren.
Forum Opties | |
---|---|