O dat is wel een goede tipquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Als er iets met geld gebeurd is, bijvoorbeeld ongelukje met de grasmaaier, of met de hond, dan kun je je geld snippers opsturen naar de nederlandse bank, dan krijg je een nieuw briefje
deze heb ik helemaal alleen geopend hoor!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Gezellig met je vriendin topics openen!
Ik vind 30 euro per dag wel genoeg.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:09 schreef gateh het volgende:
30,- kom op zeg, krijg je nog zakgeld?
zit je nou gezellig met mij in een topic te posten?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik vind 30 euro per dag wel genoeg.
Meer krijgt hij niet.
Oh ja, nee da's kansloos, dat doen we niet meer hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
zit je nou gezellig met mij in een topic te posten?![]()
nee, we gaan voortaan gewoon een rooster maken, om beurten posten, anders vindt henkie het niet zo fijn...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh ja, nee da's kansloos, dat doen we niet meer hoor.
Dan schuiven we het relatieblok wel op.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee, we gaan voortaan gewoon een rooster maken, om beurten posten, anders vindt henkie het niet zo fijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |