Sorryquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:00 schreef DemonRage het volgende:
Beurse slet naait een weg
Mijn Slet kan niet naaien op een beurse weg
Genaaid door een beursslet op de weg!
Slet heeft mijn beurs genaaid en is weg.
Op de beurs genaaid, slet weg.
Op de weg genaaid, slet beurs
Slet die m'n Beurs wegnaait
Sletterige naaister op de Beursweg
Een Hoer bedreef de Liefde met een Portomonnee op een Pad
Begin jij nu ookalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wifi buiten mag ook?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:23 schreef _Liquid_ het volgende:
Waarom zitten jullie binnen (mits niet met wifi vanaf het strand)
Slet genaaid, beurs wegquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:27 schreef Repeat het volgende:
wat was nou het eerste topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop