wat is jouw opleiding en ding eik en wat doe en heb je zelf op auto gebied???quote:Op donderdag 7 december 2006 19:23 schreef Estolan het volgende:
Ja maar Schroef is niet officieel FIA gekeurd, Het moet volledig gelast zijn met zelfs een bepaalde diameter
en ik ben niet genaaid want ik heb geen kooi, de Toyota MK2 Dragster wel, maar ik weet wel de kosten voor een 100% goedgekeurde kooi
Maar aanegzien Noidea die er toch niet in plaatst, kan dit onderdeel ook weer gesloten worden
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:50 schreef Estolan het volgende:
Wat heeft dat nou weer met Noidea's project topic te maken!
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:58 schreef Estolan het volgende:
Dat zou ook best kunnen, maar voor dit moment is het voor Ricers
Kleur is en blijft wit ( front moet er alleen nog op ), interieur word niks aan gedaan, eventueel zwart tapijt zodat je de draden niet ziet
maar zover ik weet No ICE
Dit is echt niet waar hoor. Er zijn meerdere kooienbouwers die gekeurde kooien kunnen maken voor je auto. Model naar keuze, Fia keur, buizen zonder naad chromoly of niet, wat je wilt voor dik onder de 2000 euro.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:05 schreef Estolan het volgende:
Dat is echt gelul, voor een 100% gekeurde ( dus ook voor circuit ) ben je inclu buigen / zagen en erin lassen rond de 2000e kwijt bij een prof. bedrijf
Zo is dat ook wel is gedaan voor iemand bij Supras.nl ( het kan goedkoper, maar dan is de kwaliteit ook een stuk minder )
"Jullie" hebben in de Porsche en de BMW toch ook een FIA kooi zitten?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:48 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Dit is echt niet waar hoor. Er zijn meerdere kooienbouwers die gekeurde kooien kunnen maken voor je auto. Model naar keuze, Fia keur, buizen zonder naad chromoly of niet, wat je wilt voor dik onder de 2000 euro.
Fia gekeurde kooien inderdaad.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
"Jullie" hebben in de Porsche en de BMW toch ook een FIA kooi zitten?
tadah, weer bergje bullshit van estolan ontkracht.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:48 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Dit is echt niet waar hoor. Er zijn meerdere kooienbouwers die gekeurde kooien kunnen maken voor je auto. Model naar keuze, Fia keur, buizen zonder naad chromoly of niet, wat je wilt voor dik onder de 2000 euro.
CHT, cilinder head temperature.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:28 schreef Estolan het volgende:
Koptemp?
A/F / EGT / OIL Temp / Boost, dat zijn de enige die belangrijk zijn, maar aangezien de A/F erg netjes is bij deze auto, is die meter nog niet van belang ( zeker niet bij een stock blok )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |