Tja als hij nou Grolsch zou van dat geld zou kopen....quote:Ik geef je geen geld want je kopt er alleen maar euroshopperbier van
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:49 schreef descendent1 het volgende:
Meneer mag ik u wat vragen?
- Dat doe je toch al kuthond; je hebt je vraag gehad, nu opzouten of anders!'![]()
![]()
Je moet ze gewoon slaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:46 schreef Natalie het volgende:
Abonnement. Niet abbonement. Je bent in de war met de hippe verkorting 'Abbo'.
Het het gisteren nog met m'n vriend over de mensen die je op straat van die lidmaatschappen proberen aan te smeren. Vooral op zaterdagen is er geen ontsnappen meer aan. Staat ze ook nog eens midden op straat zodat je er niet omheen kunt. En als ze vragen: "Mag ik nu even storen?" of "Heeft u even tijd?" en je zegt 'Nee', dan laten ze zich daar vaak ook niet door tegenhouden.
't Zijn net telemarketeers. Alleen bij hen kun je tenminste nog ophangen. Bij de straatverkopers lopen ze je achterna.
Wow, wat een originele grap. Die hebben we nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:49 schreef descendent1 het volgende:
Meneer mag ik u wat vragen?
- Dat doe je toch al kuthond; je hebt je vraag gehad, nu opzouten of anders!'![]()
![]()
Inflatiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:05 schreef DJKoster het volgende:
In Enschede loopt een zwerfster rond die altijd geld nodig heeft om te pitten bij het Leger des Heils, al 2 keer tegengekomen, de eerste keer vroeg ze 3 euro, de keer daarop 5 euro..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |