Friesland kennende zullen dat wel van die molukkertjes zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef postmortum het volgende:
Waarom maken ze zich daar zo druk over?
Dat ze blij zijn dat de friese koeien ook eens een keer een beurt krijgen![]()
Ik kliktequote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:47 schreef descendent1 het volgende:
Psst.. http://www.exploitedFrisianteens.org![]()
Ik kon het zelf amper geloven dat ik die gast toen zag. Iel molukkertje, hempje open, blonde snol aan zijn zij en TxxHUGLIFE met de HU er dus onder correct en daarboven doorgekruist op zijn buik getattooed.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:20 schreef AntiSh0x het volgende:
Oosterwolde, daar woon ik vlakbij, maar ken em niet...
LOL!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:53 schreef skiczukie het volgende:
Ik hebv nog nooit een Molukker in Friesland gezien. Je zwamt uit je nek.
Moet je vaker in Oosterwolde komen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:53 schreef skiczukie het volgende:
Nou snap ik het nog niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:51 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik kon het zelf amper geloven dat ik die gast toen zag. Iel molukkertje, hempje open, blonde snol aan zijn zij en TxxHUGLIFE met de HU er dus onder correct en daarboven doorgekruist op zijn buik getattooed.
In oosterwolde FR zijn ze wel degelijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:53 schreef skiczukie het volgende:
Hebben ze daar een NS-station dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:37 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
In oosterwolde FR zijn ze wel degelijk
wel een heel mooi busstationquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hebben ze daar een NS-station dan?
Molukkers hebben een hekel aan de bus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel een heel mooi busstation
metremise
Nee maar een trage busverbinding met Assen of Wolvega.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hebben ze daar een NS-station dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |