Maar zijn gek op treinen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Molukkers hebben een hekel aan de bus.
Dat word lopen dan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Molukkers hebben een hekel aan de bus.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:35 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nou snap ik het nog niet.
Maak eens een paint van die tatoo.
Ja zo was die PRECIES! Heb je die gast gezien of zo? Alleen dan had ie het zeg maar met een klein boogje boven zijn navel langs. Een soort bruggetje van letters zeg maar.quote:
Geen idee, ik neem aan dat ie het verkeerd op een papiertje had gezet en toen thuis op zijn Tu-Pac CD had gezien hoe het eigenlijk erop moest staan en toen terug is gegaan:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:09 schreef Gluckskafer het volgende:
Een soort van typefout door de friese Tattoe Bob, zeg maar?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:43 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem aan dat ie het verkeerd op een papiertje had gezet en toen thuis op zijn Tu-Pac CD had gezien hoe het eigenlijk erop moest staan en toen terug is gegaan:
[afbeelding]
Shiiiiiiiiiiit meeeeeeeen het is Thug Life en NIET Tuhg Life!!!!
Ligt er volgens mij ook aan waar je zit in Fryslan. Net als in Groningen. Je hebt er stukken van achter dat land is geen land meer en je hebt er stukken die sterven van de Molukkers of whatever.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:47 schreef timoteetje het volgende:
ik woon zelf in friesland (ben van oorsprong geen fries, maar een schiedammer), en geloof me de meeste zijn hier allemaal boer -.- maar ik vind het hier VEEL leuker dan in schiedam
Een avatar van mijn hand, coolquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:47 schreef timoteetje het volgende:
ik woon zelf in friesland (ben van oorsprong geen fries, maar een schiedammer), en geloof me de meeste zijn hier allemaal boer -.- maar ik vind het hier VEEL leuker dan in schiedam
ik woon in bolswardquote:Op zondag 16 juli 2006 01:02 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ligt er volgens mij ook aan waar je zit in Fryslan. Net als in Groningen. Je hebt er stukken van achter dat land is geen land meer en je hebt er stukken die sterven van de Molukkers of whatever.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:43 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem aan dat ie het verkeerd op een papiertje had gezet en toen thuis op zijn Tu-Pac CD had gezien hoe het eigenlijk erop moest staan en toen terug is gegaan:
[afbeelding]
Shiiiiiiiiiiit meeeeeeeen het is Thug Life en NIET Tuhg Life!!!!
Dat is het probleem niet. De mensen die erover janken willen ZELF ermee neuken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef postmortum het volgende:
Waarom maken ze zich daar zo druk over?
Dat ze blij zijn dat de friese koeien ook eens een keer een beurt krijgen![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hebben ze daar een NS-station dan?
quote:Treinen Leeuwarden glijden uit door poep
Gepubliceerd op 04 mei 2006, 14:48
Laatst bijgewerkt op 04 mei 2006, 14:52
LEEUWARDEN -
Poep en urine van treinreizigers op het spoor hebben geleid tot botsingen op het Leeuwarder station. Tot vier keer toe zijn er de afgelopen weken treinen doorgegleden tegen stootblokken. Treinen, blokken en het perron raakten beschadigd.
ProRail erkent het probleem en neemt maatregelen. Zo wil ProRail dat de toiletten in stilstaande treinen voortaan worden afgesloten. De vakbond VVMC pleit voor het beter schoonmaken van de rails. Volgens vakbondsbestuurder Wim Eilert is de situatie voor machinisten en reizigers hachelijk
Bus 17 Oosterwolde - Steenwijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:46 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Nee maar een trage busverbinding met Assen of Wolvega.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |