Die mensen zijn dus net zo lui als jijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:06 schreef XL het volgende:
Dat is irritant zeg. Ik ben vrij lui aangelegd en na een telefoongesprek vind ik het genoeg moeite om die telefoon terug in mijn zak te stoppen, dus ik verwacht van mijn gesprekspartner dat die het gesprek wegdrukt. Vis ik zojuist mijn telefoon uit mijn zak om iemand te bellen, ben ik nog in gesprek met de vorige persoon waarmee ik belde. Dat telefoontje was drie kwartier geleden!
van die mensen die niet ophangen na het bellen
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
pot, ketel, zwart enzo...
Mits anders ingesteld!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:10 schreef PatjeDoN het volgende:
ja dan moet ghe ook een slidephone nemen zoals ik
die breekt het gesprek automaties af na het sluiten van de telufoon
Het lijkt mij waarschijnlijker dat hij drie kwartier tegen mijn broekzak heeft zitten ouwehoeren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Die mensen zijn dus net zo lui als jij![]()
Dus hoe erg je ze ook HAAT .. je bent er zelf ook eentje![]()
![]()
Das best veel geld!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:11 schreef J-Will het volgende:
pff als je te lui bent om je phone uit te zetten verdien je gewoon een maandelijkse rekening van 12200 euro
Moet je een strop aan je sleutelhanger hangen zodat je je telefoon kan ophangen na het bellen!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:14 schreef skiczukie het volgende:
Mijn ophangknopje doet het niet meer, sorrie.![]()
Kun je dat even Painten?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Moet je een strop aan je sleutelhanger hangen zodat je je telefoon kan ophangen na het bellen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |