zet voor de gein KlowJow op zwart ofzoquote:Op zondag 16 juli 2006 21:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook en ik verveel me de pestpleuris.
Owja, dat kan ik nog doen.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben/was bijna-dronken. Ik ging ineens iets te hard met glazen achterover slaan.
*neus pulkt*
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
zet voor de gein KlowJow op zwart ofzo
of ga willekeurig tagjes uitdelen
is er weer genoeg te doen in FB
19 Posts in 2,5 uur. Wat een hoop te doen.quote:
Zuipen of pulken?quote:
waarom ben je dan gestopt?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben/was bijna-dronken. Ik ging ineens iets te hard met glazen achterover slaan.
*neus pulkt*
Zuipen en pulken kunnen prima samen.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zuipen of pulken?
*tips*
Teennagels lakken
Wenkbrauwen epileren
Benen scheren
Verder ben ik ook ietwat blanco momenteel..
Omdat de wereld ineens niet zo snel met mijn hoofd kon meedraaien en dat was wat verwarrend.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 09:34 schreef yvonne het volgende:
Tags zijn zooooooooooooooo overrated
Solliciteer maar naar een mod functie, krijg je een hele stoere tag
Ik ook niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zuipen en pulken kunnen prima samen.
Geen zin in
Geen zin in
Geen zin in.
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:12 schreef MUUS het volgende:
Misschien ga ik aan een nieuwe missie beginnen. Kotsen in CUL is al bereikt en nu ga ik denk ik voor het afschaffen van de lege-quote-regel in KLB.
Domme kutregel.
Of je nou een lachende p.i. + alleen een quote of een quote met een smiley erbij post. Same fucking thing!!
Ik was even eieren bakken, ik ga zo in CUL zeggen dat dat eten van de Librije me uitermate smerig lijkt.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:12 schreef MUUS het volgende:
Misschien ga ik aan een nieuwe missie beginnen. Kotsen in CUL is al bereikt en nu ga ik denk ik voor het afschaffen van de lege-quote-regel in KLB.
Domme kutregel.
Of je nou een lachende p.i. + alleen een quote of een quote met een smiley erbij post. Same fucking thing!!
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:12 schreef MUUS het volgende:
Domme kutregel.
Als ik mn eieren op heb ruk ik een flesje bier open, da's zat.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Haren zoeken op je kin.
Puistjes zoeken en uitdrukken.
Sudoku doen.
Mahjong doen.
Wat een achterlijke ideeën heb ik eigenlijk. Allemaal dingen waarvoor je moeite moet doen..
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was even eieren bakken, ik ga zo in CUL zeggen dat dat eten van de Librije me uitermate smerig lijkt.
quote:
Ja hallo, precies mijn punt.quote:
En dan moet je ook nog in die gore keuken zitten om te eten.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was even eieren bakken, ik ga zo in CUL zeggen dat dat eten van de Librije me uitermate smerig lijkt.
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Mag ik er ketchup bij?"quote:Op zondag 16 juli 2006 21:18 schreef MUUS het volgende:
[..].
Zou het vies zijn? Ik zie mezelf best wel daar zitten: "Euhm... hebben jullie ook uitsmijters?"
Ik zou voor de mod gaan.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:19 schreef MUUS het volgende:
Oh, er is ook nog wel een mod die ik suf vind.
Mod wegwerken of stomme regel in KLB wegwerken? Hmmm, dilemma.
Eerst een topic in FB openen, werkt dat niet, de mod wegpesten.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:19 schreef MUUS het volgende:
Oh, er is ook nog wel een mod die ik suf vind.
Mod wegwerken of stomme regel in KLB wegwerken? Hmmm, dilemma.
Mag ik er appelmoes bij?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:18 schreef MUUS het volgende:
[..].
Zou het vies zijn? Ik zie mezelf best wel daar zitten: "Euhm... hebben jullie ook uitsmijters?"
Ga je ook even voor mij? Ik heb geen zin om op te staan. Bij voorbaat dank.quote:
bedankt voor de tip!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst een topic in FB openen, werkt dat niet, de mod wegpesten.
Ze doet het toch niet op de rand van je bord?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:30 schreef Biogarde het volgende:
Mensen, ik zit te eten![]()
En vrouwen poepen niet![]()
Bij de Librije zou dat best kunnen, grote randen enzoquote:Op zondag 16 juli 2006 21:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze doet het toch niet op de rand van je bord?
Flesjes bier koud zet pauze.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:29 schreef Sanne het volgende:
Poeppauze?
Daar past maar een heel klein keuteltje op hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de Librije zou dat best kunnen, grote randen enzo.
[afbeelding]
Dat moest er nog eens bijkomenquote:Op zondag 16 juli 2006 21:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze doet het toch niet op de rand van je bord?
Nou, helemaal rond in een spiraal kan je er een lange drol op draaien.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar past maar een heel klein keuteltje op hoor.
Kijk, nu komen we ergens!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat moest er nog eens bijkomen![]()
Maar dan zie ik zo'n drol hangen/kleven die net niet zwaar genoeg is, om te vallen. Die poepert, waar dan zo'n kleverige drol aanhangt, de plek waar menig man met z'n snuffel in de buurt komt. BAH!![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |