quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:21 schreef cyberstalker het volgende:
Ik zie het probleem al: je woont in Helmond.
stoer..quote:Achternaam: Otto
Helemaal mee eens alleen je vergeet 1 ding.quote:Waarom staan er toch altijd van die debielen bij de Mega Boxe (die BoxBal) op de kermis.
T'is daar gewoon echt een samenhang van semi Marokkaantjes, kansloze VMBO'ers, WAO'ers, Antilianen, breezahsluts van 13-14 etc etc
Ik vroeg me al af, dat is toch op de hele kermis?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:21 schreef cyberstalker het volgende:
Ik zie het probleem al: je woont in Helmond.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens alleen je vergeet 1 ding.
De gehele kermis is voor dat soort volk.
Jij hebt dan ook niks bij de Mega Boxe te zoekenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
Daarom ga ik gewoon niet naar de kermis.
Die tattoo op die foto is echt niet van jouquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niks bij de Mega Boxe te zoeken![]()
Zei ik dat dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niks bij de Mega Boxe te zoeken![]()
Ik kom er ook niet graag, het is een bonte verzameling van untermenschen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
Daarom ga ik gewoon niet naar de kermis.
SBS kijkers, Costa-del-Sol bezoekers, Bouwvakkers, WAO gerechtigden WA-Jong-trekkers, Stratenmakers, Hazes-fans, Woonwagenbewoners en andere low-lifesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:12 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet graag, het is een bonte verzameling van untermenschen.![]()
En joden natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
SBS kijkers, Costa-del-Sol bezoekers, Bouwvakkers, WAO gerechtigden WA-Jong-trekkers, Stratenmakers, Hazes-fans, Woonwagenbewoners en andere low-lifes
Je weet dat een duizendpoot 5.000 vingers (of tenen) heeft?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:17 schreef Camplo het volgende:
De D&G petjes en grijze trainingsbroeken waren overigens niet te tellen op 2 handen. Denk dat een duizendpoot overigens ook aardig in de knoei kwam met het tellen.
Issie ook niet nerd. Hebk volgnes mij al 3x replied op folks..... zuchtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die tattoo op die foto is echt niet van jou![]()
Nou dus als ie op ze vingers telt.... kwam ie er nog tekort...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je weet dat een duizendpoot 5.000 vingers (of tenen) heeft?
Je noemt mij een nerd, maar gebruikt wel iemand anders tattoo om te patse. Wie is hier nou de infantiele randmogoolquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Issie ook niet nerd. Hebk volgnes mij al 3x replied op folks..... zucht![]()
Had je wat beter op moeten letten @ fotoboek vriend.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je noemt mij een nerd, maar gebruikt wel iemand anders tattoo om te patse. Wie is hier nou de infantiele randmogool![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |