Belgen zie ik niet vaak met een caravan maar wel regelmatig Duitsers. Heel irritant als ze in worden gehaald door vrachtwagens en je zit er net achterquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:33 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
zijn het alleen Nederlanders die er mee rijden eigenlijk?? Ik zie er zelden een Belg of Duitser ofzo mee vooruit ploegen. Die pakken een camper lijkt het.
hoezo de TV.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef edjekroketje het volgende:
Caravans![]()
Je moet er inderdaad niet aan denken; 1000 km zo'n stuiter/slinger ding achter je aan te moeten sjouwen, omdat je te belazerd bent om een tent op te zetten of dat de TV mee moet.
Erger is het nog nu de nog steeds onervaren caravanrijders vinden dat ze wel 100 kunnen rijden met die instabiele, zware dingen op twee (!!!!) wieltjes. Het lijkt me zinnig om dat niet te doen en daar bovenop een inhaalverbod in te stellen voor caravans, campers en vouwwagens. Het houdt vreselijk het andere verkeer op en het levert niets op. Wie met een caravan op stap wil moet maar gewoon accepteren dat dit erbij hoort. Er is nog teveel mis met die dingen en hun bestuurders om ze zomaar alles toe te staan!
Dat zeg je alleen maar omdat zij in een kamp wonenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |