Het enige goede wat uit Almelo is gekomen is Ilse de Lange.quote:
Nee,het stoplicht sprong op oranje toen ik aan kwam rijden,net voor de stopstreep.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:40 schreef El_Rolando het volgende:
Mensen die door oranje rijden.
En Herman Finkers.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het enige goede wat uit Almelo is gekomen is Ilse de Lange.
If that does it for you.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:46 schreef CR500 het volgende:
[..]
En Herman Finkers.
Ik woon er niet b.t.w,ik kom er soms...![]()
For the record,ik heb niets met almelooohhh..quote:
Dan was er dus ook geen reden om gas bij te gevenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:45 schreef CR500 het volgende:
[..]
Nee,het stoplicht sprong op oranje toen ik aan kwam rijden,net voor de stopstreep.
Dus ik kon niet meer stoppen..
niet alle, sommige wel, sommige nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:19 schreef Gunner het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat die dingen niet alleen flitsen voor door rood, maar ook voor snelheid?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:26 schreef Koewam het volgende:
Als je 50 reed kon je gewoon doorrijden. Als je van een afstand 50 reed kon je nog op tijd stoppen. Zo is een flitspaal en stopklicht afgesteld. Lul.
Jij leest het woord 'geflitst' en bent het dus zonder het verdere verhaal door te lezen per definitie maar met topicstarter eensquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:22 schreef LonelyWolf het volgende:
Sjezus, je wordt tegenwoordig van alle kanten genaaid.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:22 schreef LonelyWolf het volgende:
Cheil.quote:
En die heeft Almelo al -tig jaar geleden verruild voor een andere stadquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het enige goede wat uit Almelo is gekomen is Ilse de Lange.
Je rijdt te hard, ergens waar je 50 mag. Vind ik niet meer dan redelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:22 schreef LonelyWolf het volgende:
flitsservice.nl gaat het druk krijgenquote:Op zondag 16 juli 2006 15:41 schreef Speedski het volgende:
Je bent geflitst DOOR een oranje stoplicht ? Waar gaat het heenmet deze wereld
Dus dat was die oranje flitsquote:Op zondag 16 juli 2006 15:41 schreef Speedski het volgende:
Je bent geflitst DOOR een oranje stoplicht ? Waar gaat het heenmet deze wereld
Donkeroranjequote:Op maandag 17 juli 2006 11:50 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik ben een half jaar geleden per ongeluk door donkeroranje gereden bij een flitspaal. Ik heb nog steeds geen bekeuring ontvangen
Kennelijk was het rolletje al volachter mij ging er btw nog een door donkeroranje.
Het was echt perongeluk. Door die stomme flitspaal stond er een file en ik moest er gewoon door. Misschien was het toch nog lichtoranje, ik heb het rood niet gezien, ook geen flits.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:52 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Donkeroranje,
Ja, lichtoranje kan nog wel, maar..
Waarom, hij werd geflitst op snelheid, wat zou het bezwaar moeten zijn? "jamaar, ik dacht dat het alleen bij rood was dat de camera zou flitsen"?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:36 schreef Duiveltja het volgende:
In dit geval altijd bezwaar aantekenen.
met dat ding in je usericon? Die stopt op een cent.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:45 schreef CR500 het volgende:
[..]
Nee,het stoplicht sprong op oranje toen ik aan kwam rijden,net voor de stopstreep.
Dus ik kon niet meer stoppen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |