Zo hee wat ben jij stoer man.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Nawien het volgende:
Gvd ik ben kanker lam ( 1 fles johnny black, en ben nu bezig met bacardi)
Euh nee ParisHiltongeilerd, ik heb die fles johnny met een vriend genakt. Thuis ging ik aan de bacoquote:
Tosti's kanker meaugool, leer lezenquote:Op zondag 16 juli 2006 22:57 schreef TeChNo2 het volgende:
Klagen dat de josti's op zijn...kijk in de spiegel...gek !
![]()
Zo hee, wat ben jij stoer manquote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euh nee ParisHiltongeilerd, ik heb die fles johnny met een vriend genakt. Thuis ging ik aan de baco![]()
Wat is Reply?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik heb geen id crisis![]()
Ik heb gewoon een zeer brede muzieksmaak![]()
Ik hou, naast R&B, Rap, Dancehall, Reggae en Reggaeton ook van Dance, Hardstyle, Hardcore, Industrial en DnB, mag het?![]()
maar ik draag geen Lonsdale. Fuckin lelijk is dat![]()
Ik draag meer dingen zoals Reply, Diesel en Levi's en dan nog merkloze kleding, maar wel stijlvolle kleding van de H&M en de WE![]()
[..]
hahah okee, je zult er van genieten![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:40 schreef Ethernet het volgende:
[..]
Wat is Reply?
Kdacht dat het Replay was ofzo![]()
Burpquote:Echte mannen praten niet, maar drinken.
zit je nou weer en fles JW te 'nakken'quote:Op maandag 17 juli 2006 13:54 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel ook replay,, het was me niet eens op gevallen. Ziet er lomp uit "reply"
![]()
[..]
Burp![]()
en weer zo'n briljante kickquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef Angelotus het volgende:
[..]
zit je nou weer en fles JW te 'nakken'![]()
Klopt, waarom denk je dat ik zo stil ben.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Echte mannen praten niet, maar drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |