Dus je wilt slapen. Een dik shekkie wil wel es helpen en anders zijn de shoppa's in den haag tot 2 uur openquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:13 schreef diep-in-de-war het volgende:
Ja,
Het begon allemaal op donderdagavond... ik had geen behoefte om te slapen dus ik dacht...hee
ik slaap gewoon niet.
Nu heb ik nog steeds niet geslapen en ben door mn slaap heen....ik ben keimoe en brak maar kan absoluut niet slapen
+ik heb geen bier of wiet in huis om het te forceren
![]()
My personnal hell
Je wou tog tips?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dus je wilt slapen. Een dik shekkie wil wel es helpen en anders zijn de shoppa's in den haag tot 2 uur open![]()
DAT LIGT THUIS,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:19 schreef djenneke het volgende:
melatonine
neem dan meteen heroinequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:21 schreef cerror het volgende:
Een reepje cyanide en wat bier.
Ah, je snapte de hint.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:23 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
cyanide is dodelijk vergeef...hoezo "meteen" heroine
geeft meer lol dan een pilsje (schijnt), gelijkwaardig resultaat enzo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:23 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
cyanide is dodelijk vergeef...hoezo "meteen" heroine
diep-in-de-war ligt de park te checkenquote:
nee hoor, heroine opzich is amper schadelijk....het is de levenstijl die de gebruikers er op nahouden waar ze aan onderdoor gaanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
geeft meer lol dan een pilsje (schijnt), gelijkwaardig resultaat enzo?
Juist jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:25 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
nee hoor, heroine opzich is amper schadelijk....het is de levenstijl die de gebruikers er op nahouden waar ze aan onderdoor gaan
Wat lul je nou man, je slaapt minstens 12 uur per dagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:13 schreef diep-in-de-war het volgende:
Ja,
Het begon allemaal op donderdagavond... ik had geen behoefte om te slapen dus ik dacht...hee
ik slaap gewoon niet.
Nu heb ik nog steeds niet geslapen en ben door mn slaap heen....ik ben keimoe en brak maar kan absoluut niet slapen
+ik heb geen bier of wiet in huis om het te forceren
![]()
My personnal hell
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |