En ik wil volgend jaar weerquote:Op zondag 16 juli 2006 11:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zo te horen was het de prijs wel waard.
Dat is het enige album wat ik in de afgelopen jaren nog gekocht heb... hij blijft geniaal.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:40 schreef broer het volgende:
[..]
Ik probeer al meer dan een jaar op regelmatige tijden een torrent te vinden van 'Rossz etc.'. Maar helaas.
(Ik moet het gewoon maar eens kopen, denk ik...)
Eén keer per jaar, dan is het nog net om te doen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik wil volgend jaar weeren het jaar daarop en ik wil er trouwen en...en...*zucht*
Dit is leuker dan een weekendje weg en nog goedkoper ook
Deal.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie meeElke week 1 bak B&J's minder en je hebt het geld volgend jaar ook bij elkaar
Volgens mij is dat aan zo'n schrale eter als moi niet echt besteed.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie meeElke week 1 bak B&J's minder en je hebt het geld volgend jaar ook bij elkaar
Diezelfde ja.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Aphex als in Aphex twins?
Ik krijg altijd rillingen van een bepaalde clip. Ben de titel kwijt.
Je hebt de borden toch wel gezienquote:Op zondag 16 juli 2006 11:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
Volgens mij is dat aan zo'n schrale eter als moi niet echt besteed.
Het is ook een bijzondere ervaring die je koopt, net als een midweek naar Parijs. Zoiets doe je niet elke maand.quote:
Nou...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is ook een bijzondere ervaring die je koopt, net als een midweek naar Parijs. Zoiets doe je niet elke maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |