Als gordijn? paar vuilnis zakken uit scheuren. aanelkaarplakken en dan bevestigen aan de binnenkant van de gordijen die er al waren. hmm wel tof.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:36 schreef Inca het volgende:
zwart plastic nemen
Valt mee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Als gordijn? paar vuilnis zakken uit scheuren. aanelkaarplakken en dan bevestigen aan de binnenkant van de gordijen die er al waren. hmm wel tof.
Maar gaat wel erg stinken volgens mij
Mja, als doka kan ik het me voorstellen, maar in een slaapkamer ga ik niet in de vuilniszakkenmeur hangenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Valt mee.Ik heb een doka gemaakt van éen van mijn slaapkamers. Compleet lichtdicht met een paar lagen vuilniszakken.
Zoals ik zeg, het valt mee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, als doka kan ik het me voorstellen, maar in een slaapkamer ga ik niet in de vuilniszakkenmeur hangen
Die witte velletjes zijn slim.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef Pinball het volgende:
Ik heb witte A4-tjes tegen het raam geplakt om de zon buiten te houden, en daar zwart plastic (vuilniszakken) overheen voor de verduistering. Was 10 minuten werk en kost niks.
Het is natuurlijk een suffe noodoplossing en niet esthetisch verantwoord, maar ineens kan ik heerlijk uitslapen.![]()
Gewoon een breder rolgordijn kan niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb een zolderkamer met een schuin dakraam. Hiervoor hangt nu een rolgordijn. Maar deze laat aan de zijkanten veel licht door (het gordijn zelf is wel lichtdicht). Misschien dat ik hier ooit een adnere oplossing voor moet vinden om mijn kamer wel helemaal donker te krijgen maar door de schuinte van eht dak is dat wat lastig. Ik zit zelf te denken een 2 lagen waarbij de 2de dus breder is en de kieren meer dicht.
eigenlijk gewoon een t.vp. dus
Nee, want het raam zit (Van binnen uit) verdiept tussen de balken die de sparing in het dak mogelijk maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewoon een breder rolgordijn kan niet?
Als het een velux raam is zijn er ook kant en klare verduisterende rolgordijnen te krijgenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb een zolderkamer met een schuin dakraam. Hiervoor hangt nu een rolgordijn. Maar deze laat aan de zijkanten veel licht door (het gordijn zelf is wel lichtdicht). Misschien dat ik hier ooit een adnere oplossing voor moet vinden om mijn kamer wel helemaal donker te krijgen maar door de schuinte van eht dak is dat wat lastig. Ik zit zelf te denken een 2 lagen waarbij de 2de dus breder is en de kieren meer dicht.
Wij hadden dat probleem ook (alleen met een gewoon raam). We hebben dat opgelost door op het kozijn van die eindstrips voor kunststof schrootjes te plakken (soort u-profiel) en daar het rolgordijn door te laten lopenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Xilantof het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |