Vandaag, tijdens werk ergens op een grasveld met mijn collega's even een balletje staan trappen
"Leuk" , dacht ik, toen een collega een bal liet zien, " dat is me toch lang geleden!! ' en ja, nu het WK nog vers in mijn geheugen zit en ik toch een voetbal liefhebber ben is het prachtig om na zo'n lange tijd eventjes heel sociaal mee te doen met een potje leren-knikker schoppen.
Wat ik gedaan heb? met zn allen in een grote kring, harde ballen naar elkaar trappen, hooghouden, achter de bal aanrennen.
Een partijtje, 4 tegen 4, met een paar oude dozen die de goal moesten vormen
Elkaar achterna zitten, hier en daar valpartijen etc etc...
Ik denk dat we 1 uurtje bezig waren
Nu is het een aantal uur geleden en zit ik thuis en
- heb ik last van mijn rug, als ik voorover buk steekt het, als ik naar achteren buk (voor zover dat mogelijk is) doet het ook pijn.
-Blaar op mijn grote rechterteen, de zijkant, wat dus een rode wond is geworden en aan mijn sok is gaan hechten wat dus AUW deed toen ik mijn sok uitrukte.
-Mijn linker been,bovenbeen, is volgens mij net als een oude appel beurs, als ik erop druk dan voelt het alsof iemand erop heeft staan rammen, spierpijn dus
-Dat botje tussen de been en , hoe het ook moge heten, bij je ballen daar ( je lies? die naad tussen je been en daar waar je ballen voorhangen) , Het Been-Bal botje, das helemaal mis, ik loop hierdoor dus ook mank
-door een valpartij op mijn rechterschouder terecht gekomen, alleen als ik mn arm flink beweeg of de schouder aanraak doet het pijn
-Het knijpgevoel van , de milt? kan dat? rechtsonderin, vreselijk gevoel
En natuurlijk het zweten, hijgen puffen
Bewegen is gezond zeggen ze
Fuck them die zulk soort onzin uitkramen!!
* KlootMajoor zet Fifa2006 aan en speelt voortaan wel op zn keyboardje
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.