abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39830991
Vandaag, tijdens werk ergens op een grasveld met mijn collega's even een balletje staan trappen

"Leuk" , dacht ik, toen een collega een bal liet zien, " dat is me toch lang geleden!! ' en ja, nu het WK nog vers in mijn geheugen zit en ik toch een voetbal liefhebber ben is het prachtig om na zo'n lange tijd eventjes heel sociaal mee te doen met een potje leren-knikker schoppen.

Wat ik gedaan heb? met zn allen in een grote kring, harde ballen naar elkaar trappen, hooghouden, achter de bal aanrennen.
Een partijtje, 4 tegen 4, met een paar oude dozen die de goal moesten vormen
Elkaar achterna zitten, hier en daar valpartijen etc etc...
Ik denk dat we 1 uurtje bezig waren

Nu is het een aantal uur geleden en zit ik thuis en

- heb ik last van mijn rug, als ik voorover buk steekt het, als ik naar achteren buk (voor zover dat mogelijk is) doet het ook pijn.

-Blaar op mijn grote rechterteen, de zijkant, wat dus een rode wond is geworden en aan mijn sok is gaan hechten wat dus AUW deed toen ik mijn sok uitrukte.

-Mijn linker been,bovenbeen, is volgens mij net als een oude appel beurs, als ik erop druk dan voelt het alsof iemand erop heeft staan rammen, spierpijn dus

-Dat botje tussen de been en , hoe het ook moge heten, bij je ballen daar ( je lies? die naad tussen je been en daar waar je ballen voorhangen) , Het Been-Bal botje, das helemaal mis, ik loop hierdoor dus ook mank

-door een valpartij op mijn rechterschouder terecht gekomen, alleen als ik mn arm flink beweeg of de schouder aanraak doet het pijn

-Het knijpgevoel van , de milt? kan dat? rechtsonderin, vreselijk gevoel

En natuurlijk het zweten, hijgen puffen

Bewegen is gezond zeggen ze
Fuck them die zulk soort onzin uitkramen!!

* KlootMajoor zet Fifa2006 aan en speelt voortaan wel op zn keyboardje
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:15:24 #2
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_39831065
Ah, dus jij was die ouwe vent die daar als een gek aan het rennen was.
pi_39831093
Zoals het klinkt heb je nog drie maanden...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_39831161
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:13 schreef KlootMajoor het volgende:

-Blaar op mijn grote rechterteen, de zijkant, wat dus een rode wond is geworden en aan mijn sok is gaan hechten wat dus AUW deed toen ik mijn sok uitrukte.

-Mijn linker been,bovenbeen, is volgens mij net als een oude appel beurs, als ik erop druk dan voelt het alsof iemand erop heeft staan rammen, spierpijn dus

-Dat botje tussen de been en , hoe het ook moge heten, bij je ballen daar ( je lies? die naad tussen je been en daar waar je ballen voorhangen) , Het Been-Bal botje, das helemaal mis, ik loop hierdoor dus ook mank

-door een valpartij op mijn rechterschouder terecht gekomen, alleen als ik mn arm flink beweeg of de schouder aanraak doet het pijn

Heerlijk hè, spierpijn. Voel me momenteel ook een ouwe zak. 4 blaren (werden rode plekken) op mn voeten, bovenbenen doen verrekte zeer... Ik moet echt heel langzaam lopen op t moment want het doet donders zeer...

Hoe het komt? 40 schapen moeten vangen gisteravond om te scheren...
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_39831170
Oud? ben nog geen 30 man!

Mag echt dankbaar zijn dat het weekend is want volgens mij gaat het morgen nog wel erger voelen

Ik kan nu niet uitgaan zo
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_39831242
Opa
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
pi_39831250
Als je na een uurtje voetballen bijna dood bent ben je oud... of bijna dood...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:23:54 #8
151178 Ovidius
Goh Bassie.
pi_39831305
Omg.
L'imagination au pouvoir!
pi_39831373
Ik voelde me wel een profvoetballer, want ik kreeg immers betaald ondertussen

Toch voel ik me onwijs brak!

Hoe lang gaat zoiets duren?
Ik schreeuwde fanatiek na afloop dat maandag weer even gezellig een voetbal-onderonsje moesten gaan houden, hier moet ik denk ik op terug komen

Hoe lang duurt het gemiddeld voor alles weer genezen is, en , hoelang duurt het tot dit soort pijnen niet meer op komen zetten na elke dag 30 min ~ 1 uur voetballen?
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_39831379
Voor mij is het trouwens ook al een tijdje geleden dat ik een balletje heb getrapt op een veldje in het dorp. Die mooie oude tijd
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
pi_39831391
mooi je bent dus n biitie afgevalln?
pi_39831533
De echte spierpijn heb je morgen pas (bij sommige mensen komt de echte pijn pas na twee dagen opzetten)...

Jij gaat pijnlijden, gna gna gna...
pi_39831571
Mischien klinkt het raar, maar je moet gewoon een beetje in beweging blijven (morgen niet direct weer als een gek gaan voetballen) maar een beetje fietsen of wandelen, dan ben je er het snelst vanaf. En hoe lang het duurt voordat je geen spierpijn meer krijgt van een half uurteje voetbal? Ik denk dat als je maandag weer gaat voetballen dat het een stuk minder is. Ik ben sinds een tijdje ook weer gaan sporten (had jaren niet gesport, maar wel lekker eten en drinken dus ik begon een bierbuikje te kweken). De eerste keer had ik hetzelfde als jij nu. Daarna een paar dagen dus rustig gewandeld en gefietst en daarna weer actief sporten, het ging iedere keer beter. En nu heb ik helemaal geen last meer na 3 kwartier sqaush.

Bewegen is inderdaad goed, maar je moet je grens wel kennen. En verder: stel je niet zo aan en ga niet het hele weekend op de bank hangen.
pi_39831592
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:33 schreef mjb44 het volgende:
Mischien klinkt het raar, maar je moet gewoon een beetje in beweging blijven (morgen niet direct weer als een gek gaan voetballen) maar een beetje fietsen of wandelen, dan ben je er het snelst vanaf. En hoe lang het duurt voordat je geen spierpijn meer krijgt van een half uurteje voetbal? Ik denk dat als je maandag weer gaat voetballen dat het een stuk minder is. Ik ben sinds een tijdje ook weer gaan sporten (had jaren niet gesport, maar wel lekker eten en drinken dus ik begon een bierbuikje te kweken). De eerste keer had ik hetzelfde als jij nu. Daarna een paar dagen dus rustig gewandeld en gefietst en daarna weer actief sporten, het ging iedere keer beter. En nu heb ik helemaal geen last meer na 3 kwartier sqaush.

Bewegen is inderdaad goed, maar je moet je grens wel kennen. En verder: stel je niet zo aan en ga niet het hele weekend op de bank hangen.
pi_39831761
Nuttige post Mr MJB44
Het kweken van een BB is al gedaan, ik zou um bij wijze van al kunnen oogsten maar goed, misschien dat dit wel 4x in de week zal gaan plaatsvinden en dat zal misschien wel goeddoen en misschien dat ik inderdaad wel een beetje ga afvallen

ben wel een beetje bezorgd over wat Jordy zegt ; ik vind het nu al uiterst onplezierig en ik loop al mank, dan zal morgen wel een drama worden
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_39831797
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:26 schreef KlootMajoor het volgende:
Hoe lang duurt het gemiddeld voor alles weer genezen is, en , hoelang duurt het tot dit soort pijnen niet meer op komen zetten na elke dag 30 min ~ 1 uur voetballen?
Ik gok dat na een weekje dit doen je al sprongen voorwaats maakt met je conditie en je spieren niet meteen gaan protesteren na een uurtje kleinschalige inspanning.
pi_39831854
ach spierpijn. Als je dit elke dag doet dan is dat zo voorbij
pi_39833733
Voor het eerst in acht jaar beweging gehad

TS neukt nooit
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_39833839
TS wordt geneukt

Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_39834068
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:51 schreef KlootMajoor het volgende:
TS wordt geneukt

dan ben je serieus een luie donder
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_39835836
Is het zo dat mijn hangbuikzwijnbuik door dit, elke dag een half uur tot 1 uur beetje rennen enzo,daadwerkelijk langzaam wegzakt?

Ook als ik na de wedstrijd bijvoorbeeld een halve emmer KFC wegwerk?

(ook als ik dat niet doe?)
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_39836058
'Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af'

zo zeggen ze dat toch in een of andere reclame?
Lelijke @@p!
pi_39836900
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:00 schreef KlootMajoor het volgende:
Is het zo dat mijn hangbuikzwijnbuik door dit, elke dag een half uur tot 1 uur beetje rennen enzo,daadwerkelijk langzaam wegzakt?

Ook als ik na de wedstrijd bijvoorbeeld een halve emmer KFC wegwerk?

(ook als ik dat niet doe?)
Dan bouw je hooguit een betere conditie op.

Je hangbuikzijn heeft het met die emmer echter prima naar zijn zin..
pi_39837862
een beetje junkfood moet toch kunnen?

en als ik dat nou niet eet? en dan nog steeds balletje trap?
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_39838077
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:03 schreef KlootMajoor het volgende:
een beetje junkfood moet toch kunnen?

en als ik dat nou niet eet? en dan nog steeds balletje trap?

voetbal + junkfood = meermaals ziekenhuisopname
Lelijke @@p!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:12:41 #26
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_39838155
quote:
Herkenbaar, je sok uittrekken en er na een minuut of 2 achterkomen dat je bloed vanwege een spoor bloed dat achter je loopt.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_39839790
Hoor bij dat plaatje niet het woordje ' Neusvreugde ' ?

Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:17:39 #28
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_39839918
quote:
Vandaag, tijdens werk ergens op een grasveld met mijn collega's even een balletje staan trappen

"Leuk" , dacht ik, toen een collega een bal liet zien, " dat is me toch lang geleden!! ' en ja, nu het WK nog vers in mijn geheugen zit en ik toch een voetbal liefhebber ben is het prachtig om na zo'n lange tijd eventjes heel sociaal mee te doen met een potje leren-knikker schoppen.

Wat ik gedaan heb? met zn allen in een grote kring, harde ballen naar elkaar trappen, hooghouden, achter de bal aanrennen.

- heb ik last van mijn rug, als ik voorover buk steekt het, als ik naar achteren buk (voor zover dat mogelijk is) doet het ook pijn.

hahahahah losert

Vandaag ben ik met een vriend wezen zuipen (Black Label) en wezen dampen en mijn voetballskills waren goed. Heb gruuwlijke dingen gedaan weer. beter ga je ff trainen, want jouw verhaal is echt triest
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_39839940
Je bent jezelf tegen gekomen.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_39840000
Ik dacht serieus dat dit ging over zoiets als "Voor het eerst in 8 jaar beweging gehad in m'n grote teen (die dus jaren verlamd was)!" Ofzo. -Nee ik had niet gezien dat dit in Klaagbaak stond-
  zondag 16 juli 2006 @ 02:20:20 #31
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_39868287
quote:

Mijn indexteen is dik omdat ik er een pot op liet vallen
Asjemenou
pi_39870703
haha
  zondag 16 juli 2006 @ 10:35:40 #33
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_39870816
Des te meer reden om geregeld te bewegen.
How can I make this topic about me?
  zondag 16 juli 2006 @ 12:14:13 #34
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_39872578
dat is echt triest. ga is een keer hardlopen of zo
.
  zondag 16 juli 2006 @ 12:14:39 #35
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_39872593
Maar heb je nou gewonnen of niet?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 16 juli 2006 @ 12:50:54 #36
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_39873444
quote:

je bent zeker ook dik en vatsig?
ga een conditie opbouwen lamlul
  zondag 16 juli 2006 @ 13:11:57 #37
88233 Steve
Still the best.
pi_39873921
.

Het wordt tijd dat je weer wat gaan sporten dan...
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_39874126
quote:
Boh, homo's!
pi_39874202
Spierpijn
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_39885751
Ik ben er nu wel vanaf

Ik heb nergens meer last van....alleen die blaar is nu 1 rode plek geworden, doet je denken aan een slager, een gat in mijn teen, en elke keer als ik een sok aantrek en dan weer uittrek na een tijd , dan trek ik de korst mee

morgen wel weer voetballen, hopen dat het minder erg is want ik had zaterdag erg veel last!!
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_39886335
Haaaahahaha! Vind ik eigenlijk best zielig. Sportschool! Anders ga je jong sterven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')