Daar is een postbus voor particulieren wel normaler als in Nederland..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:47 schreef Klonk het volgende:
ik had bij die australische kaart van mij gelijk al een raar gevoel, kaart moest naar een postbus...
wat cool!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga morgen naar de grens met Noord-Korea. Voor de geinteresseerden: http://nl.wikipedia.org/wiki/DMZ_Korea
Gaaf!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga morgen naar de grens met Noord-Korea. Voor de geinteresseerden: http://nl.wikipedia.org/wiki/DMZ_Korea
Vast wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Gaaf!
Komt vast wel een reisverslag van he
Ik moet ook nog wat dingen versturen, alleen daar moet ik voor naar binnen en dat wil ik nietquote:
Ik las gepwndquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:29 schreef Jaguarized het volgende:
Al gepm'd?
My pleasure! Ben er vandaag wéér geweestquote:
Had je dat niet even kunnen zeggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef Allan24 het volgende:
My pleasure! Ben er vandaag wéér geweest
Ik heb er nog wel een stuk of watquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Had je dat niet even kunnen zeggen
Ik wil zo graag Eftelingkaarten![]()
Ik wil ze versturenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:18 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een stuk of watPrivate swap?
daar ben ik wel bang voor jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef Jaguarized het volgende:
Komt die nu onder de lijntjes van de USA?
ja, want is toch wel een beetje bijzonder, ijslandquote:
zo zonde he!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef Klonk het volgende:
nog 9 dagen en dan is de rottige kaart naar australie eindelijk verlopen...
leuk rijtje!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:40 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb ook maar eens 5 adressen aangevraagd. Morgen vlieg ik weer terug naar Nederland.Ze mogen naar Frankrijk, Portugal, Duitsland, Oostenrijk en de VS.
Apart inderdaad. Ik vond het heel apart staan toen ik de korte lijntjes zag.quote:
eigenlijk wel ja!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:42 schreef Klonk het volgende:
een kaartje naar oostenrijk
wauw, da's bijna een excoot
Nee, hij wordt immers niet geregistreerd dus dan krijg je ook geen lijntje. Anders had ik een ubervet lijntje naar Duitsland gehad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
zo zonde he!
krijg je dan eigenlijk wel een lijntje op je map erbij? of komt het gewoon helemaal te vervallen?
*nog nooit een expired kaart heft gehad
Oostenrijk, dat ligt onder Duitsland en boven Italiequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja!
nog nooit van gehoord hier in elk geval!
wat zonde zeg....quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, hij wordt immers niet geregistreerd dus dan krijg je ook geen lijntje. Anders had ik een ubervet lijntje naar Duitsland gehad.![]()
*mepquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Oostenrijk, dat ligt onder Duitsland en boven Italie![]()
wil je een mooi kaartje uit Belfeldquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:51 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb binnenkort een eenzijdige tijdschriftenswap met iemand.
Waar ligt dat ergens?quote:
zo, dat is inderdaad heel wat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
Limburg, The Netherlands
beroemd door zijn sluizen en stuwcomplex
Op de camping naast de snelweg?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:01 schreef Klonk het volgende:
en we hebben er ook een camping en binnenkort zelfs een snelweg en ik woon er ook nog![]()
op een bordje aan het begin van de weg: "proud home of klonk"quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:01 schreef Klonk het volgende:
en we hebben er ook een camping en binnenkort zelfs een snelweg en ik woon er ook nog![]()
"The Klonk says: kloink!"quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
op een bordje aan het begin van de weg: "proud home of klonk"
Eerste hit op Google: "FOK!forum / Bekijk profiel van Klonk"quote:
ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef Muck het volgende:
euhm, valt ijsland onder europa?
lama, ik heb het alquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef Muck het volgende:
euhm, valt ijsland onder europa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |