quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:45 schreef apophis4u het volgende:
Wat voor een halve dwaas schrijft die dingen?
De beoordelingen die daar aan flims gegeven worden raken kant nog wal.
United93 is zo dramatisch gefilmd dat je er misselijk van wordt. Daarnaast wordt er een verkeerd beeld geschetst van de film en dan geven ze die film 5 sterren
Gister naar Pirates of the Caribbean geweest. Vond het echt een leuke dynamische avontuurlijke film, alleen het einde ging nogal af als een slappe ballon. Verder gewoon echt een goeie film en dan krijgt hij 3 sterren
http://www.nu.nl/rubriek/127/71
Het is dat ik geen contactadres kan vinden om die aanfluiting daar uit te schelden, maar ik lees daar de filmreviews niet meer![]()
Zijn we van jou geklaag ook weer af![]()
Ik heb de review net gelezen. Het is de mening van de TS dat de film slecht is. Nu.nl vindt het juist een geweldige film. Vandaar mijn opmerking hierboven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:36 schreef base3ball het volgende:
Wat betrefd wat je zegt over United 93, heb je wel een punt. Het is nogal vreemd dat ze dergelijke negatieve dingen zeggen over een film, en vervolgens gewoon 5 sterren geven.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:47 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik heb de review net gelezen. Het is de mening van de TS dat de film slecht is. Nu.nl vindt het juist een geweldige film. Vandaar mijn opmerking hierboven.
imdb.comquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:45 schreef apophis4u het volgende:
Wat voor een halve dwaas schrijft die dingen?
De beoordelingen die daar aan flims gegeven worden raken kant nog wal.
United93 is zo dramatisch gefilmd dat je er misselijk van wordt. Daarnaast wordt er een verkeerd beeld geschetst van de film en dan geven ze die film 5 sterren
Gister naar Pirates of the Caribbean geweest. Vond het echt een leuke dynamische avontuurlijke film, alleen het einde ging nogal af als een slappe ballon. Verder gewoon echt een goeie film en dan krijgt hij 3 sterren
http://www.nu.nl/rubriek/127/71
Het is dat ik geen contactadres kan vinden om die aanfluiting daar uit te schelden, maar ik lees daar de filmreviews niet meer![]()
Verbaasd me niks neequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:15 schreef EnderOnline het volgende:
Die reviewer van nu.nl liet ook eens per ongeluk vallen dat hij een film helemaal niet gezien had
Idd, omdat het door de (geregistreerde) bezoekers wordt bepaald. En meerdere meningen (en daar een gem. van) is altijd objectiever dan één mening. Maar dat weet iedereen natuurlijk alquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |