abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2003 @ 02:54:42 #26
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_9528258
* De wereld lijkt aan hem voorbij te vliegen terwijl het het zo rustig heeft. De secondes tikken weg. Minuten. Uren. Dagen. De laatste tijd lijkt deze plek het rustpunt voor Dagobert te zijn geworden. Regelmatig is hij te zien op de top van de berg. De stukken van de oude kerk om hem heen zijn een ideale plek om lekker te zitten. Zacht van het mos en toch een stevige steun in de rug.

Dagobert geniet van de vrijheid, van het weer, van het Eiland.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  vrijdag 4 april 2003 @ 02:32:35 #27
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_9573171
* Het loopt tegen middernacht als Dagobert plots op schrikt. Hij heeft de laatste dagen veel op en neer gelopen naar het uitzichtspunt, maar tot dusverre sliep hij altijd thuis. Zijn dagdromen heeft hem deze nacht hier gehouden. In zijn gedachten zit nog altijd de katherdraal die hier zo mooi op de top van de berg zou staan.

De sterren schijen hoog aan de hemel als hij dan eindelijk op huis aan gaat. Langzaam loopt Dagobert richting de abdij

Uit de oude doos

[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 04-04-2003 02:39]

woensdag 15 oktober 2003 @ 20:11:06 #28
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13904087
* De nacht valt langzaam over het eiland als Dagobert bovenop de heuvel aan komt. Zijn oude vertrouwde stekje om eens goed na te denken.

De Prins van Landerije staat twijfelachtig naast Hidalgo en kijkt over de mooie lichtjes van het eiland.

woensdag 15 oktober 2003 @ 20:23:17 #29
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_13904325
Achter Dagobert klinkt wat geritsel. Als Dagobert zich omdraait, dan schiet er iets weg. Hij vind het verdacht en blijft even staren, maar ziet niets. Dan draait hij zich om en ziet Anthraxx voor zich staan. Verwilderd. Bezweet. Vol met krassen en hevig bloedend. Zijn kleding is gescheurd maar je kan nog net onder zijn shirt een amulet zien hangen....
  woensdag 15 oktober 2003 @ 21:13:49 #30
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13905371
* In een relflex legt Dagobert zijn hand op zijn zwaard. Zijn hart begint sneller te slaan, maar dan beseft hij dat het Anthraxx is. Enigzins overrompelt staat hij daar. Waarom zo moeilijk, waarom geen 'hallo', waarom zo bloedrig?

Dagobert doet een kleine pas achteruit en haalt zijn hand weer van zijn zwaard.

Anthraxx....

Wat zie je er uit....

* Dagobert weet nog steeds niet goed wat hij met hem aan moet. Hij was zo'n goeie jongen, maar nu dit. Zo schuchter, zwijgend....

donderdag 16 oktober 2003 @ 00:58:33 #31
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_13911010
Verbaasd kijkt Anthraxx naar Dagobert. Hij stamelt wat, maar kan niet veel uitbrengen. Het blijft even stil. Dan zucht Anthraxx en zegt: "Hoi Dagobert, je kent me nog geloof ik?". Een smalle grijns is te zien op het gezicht van Anthraxx. "Ik had je niet helemaal hier verwacht. Ik kom, nou ja ... ehm ... kwam hier eigenlijk altijd om na te denken over dingen. Maar ik weet zelf al niet meer waarover, of waarom...". Voor Anthraxx ligt een steen, welke hij met een lenige schop wegtrapt. Het geritsel van de bramenbosjes, beneden aan de berg doet hem goed. "Er is zoveel gebeurt in het jaar dat ik 'weg' was. Zoveel, en ik herinner me zo weinig..." gaat Anthraxx door. Dan blijft hij Dagobert aankijken. Hij kijkt hem diep aan, maar de persoon voor hem kijkt alleen maar, zonder te antwoorden...
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:57:54 #32
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13957479
* Voorzicht reikt Dagobert zijn hand uit.

Kom, ga met me mee naar mijn Abdij. Daar kan je je opfrissen en zonodig wat eten. Je ziet er niet uit zo.

* Dagobert wijst naar beneden waar zijn Abdij in het gele veld te zien is.

Kijk daar is het, dat is best te lopen toch?

zaterdag 25 oktober 2003 @ 11:57:18 #33
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_14123661
* Het blijft stil, toch loopt Anthraxx mee. Het tweetal loopt de berg af richting Zilea.

Tatatataaaaaaa....Topic Hop

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')