Hehe, ons programmaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:40 schreef kikoooooo het volgende:
Ik HAAT die aandachtsgeile snolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oprotten uit ons programmaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Freaky wijffquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Toeps!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom zet je je pc dan weer aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:42 schreef pekel het volgende:
Verdomme..........ik lag in in bed, maar ik heb m'n pc weer aangezet.
Wat een vuile kuthoer die Toeps, ik hoop dat ze een vaginale infectie oploopt. Lelijk knorrend varkentje.
Pure agressie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zet je je pc dan weer aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rightquote:
Ik zeg niks....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:46 schreef kikoooooo het volgende:
Juuuuuuist meisjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik krijg de laatste tijd steeds vaker de neiging om dat ook tegen vrouwen te zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha heel herkenbaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:46 schreef kikoooooo het volgende:
Juuuuuuist meisjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik krijg de laatste tijd steeds vaker de neiging om dat ook tegen vrouwen te zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha heel herkenbaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop