Iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:43 schreef Bravebart het volgende:
Wat een serieus type die Bertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ff offtopic, wat kost een kaartje Emmen - Ajax?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:44 schreef pekel het volgende:
[..]
Iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ach, beetje gestressed.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Staan 10 euri. Ik zou ze aan de supportersbalie van Ajax kopen als ik jou was, ivm de bijna uitverkochte statusquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ff offtopic, wat kost een kaartje Emmen - Ajax?
Kom daar ook niet echt in de buurt, ik kijk wel ff.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Staan 10 euri. Ik zou ze aan de supportersbalie van Ajax kopen als ik jou was, ivm de bijna uitverkochte statusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga trouwens niet heen, zit zelf onder in Duitsland.
Denk dat wytske niet wil dat er veel media aandacht aan besteed wordtquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:51 schreef F1Bas het volgende:
Weet iemand nou wat er met Wietske is?
Ik dacht dat ze dat juist wel geil vondquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:55 schreef HKS het volgende:
[..]
Denk dat wytske niet wil dat er veel media aandacht aan besteed wordtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(is trouwes zomaar een gokje)
Mmh, ik vond die van gister beterquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:04 schreef F1Bas het volgende:
Nieuwe meidenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Huh wtf, heb ik dat nou net gemist toen ik ff naar de wc wasquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:16 schreef F1Bas het volgende:
De meiden kusten elkaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ik zat ook al te kijkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:18 schreef Wilfret het volgende:
Papa houd alles in de gatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Check die vaderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op de mond, niet heel lang ofzo hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh wtf, heb ik dat nou net gemist toen ik ff naar de wc wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een vaderfiguurquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Op de mond, niet heel lang ofzo hoor.
Wie is trouwens die vent op de achtergrond.
Die vent was er volgens mij eerder dan die meiden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een vaderfiguurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die heeft ze wss gebracht en houd nu al krantlezend het zootje in de gatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mmh, dan vraag ik me af wat die daar dan doetquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die vent was er volgens mij eerder dan die meiden.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:21 schreef F1Bas het volgende:
Die blonde trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop