Hehe, ons programmaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:40 schreef kikoooooo het volgende:
Ik HAAT die aandachtsgeile snol
oprotten uit ons programma
Waarom zet je je pc dan weer aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:42 schreef pekel het volgende:
Verdomme..........ik lag in in bed, maar ik heb m'n pc weer aangezet.
Wat een vuile kuthoer die Toeps, ik hoop dat ze een vaginale infectie oploopt. Lelijk knorrend varkentje.
Rightquote:
Ik zeg niks....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:46 schreef kikoooooo het volgende:
Juuuuuuist meisje
Ik krijg de laatste tijd steeds vaker de neiging om dat ook tegen vrouwen te zeggen
Haha heel herkenbaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:46 schreef kikoooooo het volgende:
Juuuuuuist meisje
Ik krijg de laatste tijd steeds vaker de neiging om dat ook tegen vrouwen te zeggen
Hier werkt hij sinds 5 minutenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ligt de cam er nog ergens in?
Gewoon foto'squote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:51 schreef oor het volgende:
welk materiaal?
Uuh, ik noem of zoietsquote:
gaar die foto's, edit ff mijn mailadres eruitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, ik noem of zoiets
Heel simpel hoor
-edit- Ik voel weer een *fapfapfap*-Henk-moment aankomen
Hahaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:56 schreef oor het volgende:
[..]
gaar die foto's, edit ff mijn mailadres eruit
Zegt genoeg dat zelfs Henkie niet kan klaarkomen op Toeps.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:54 schreef Bravebart het volgende:
-edit- Ik voel weer een *fapfapfap*-Henk-moment aankomenNiet dus
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:58 schreef oor het volgende:
mja maargoed als je een foto maakt van een drol in die setting dan is dat nog mooi
Hehe, ja iddquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:58 schreef pekel het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat zelfs Henkie niet kan klaarkomen op Toeps.
Idd, een drol met dikke tieten is ook lekkerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:58 schreef oor het volgende:
mja maargoed als je een foto maakt van een drol in die setting dan is dat nog mooi
Dus Toeps is toch een manquote:
Ga weg johquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ban me maar. Doe het. Het is immers een doodsverwensing. Paupers.
Tieft ge bitte opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ban me maar. Doe het. Het is immers een doodsverwensing. Paupers.
ver-geenstijl-ing van taal ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |