Me 2quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:49 schreef HKS het volgende:
ìk vind jeroen (van den) nieuwenhuize het ook altijd erg goed doen in de nachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Koert gaaT zelfs voor 3 weken op Vakantie, EJ en Rick van V voor 2 weken toch....Potverdikiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:01 schreef Qunix het volgende:
Ik dacht dat EJ nu op vakantie gaat en Rick nog een week blijft met koer... Dan valt jeroen in.
Volgens mij gaat hij, net als vorgaande keren, alles overnemen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:06 schreef Evertjan het volgende:
Neemt jeroen dan ook het programma over of gaat hij dan gewoon plaatjes draaien en voor de rest niks
Waren zeker meerdere... En zelf heeft hij ok een geluidsstudio thuis (wel grotere dan rick zelfs).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar dan is er gelukkig weer een reden voor het draaien van Jeroen zijn jingles. Die waren (of was het er maar 1) wel leuk.
Is "anders".quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:43 schreef borisz het volgende:
wel weekendrick, is ook best leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet het niet.... Iig is Rick er.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:00 schreef 2Drix het volgende:
Laatste week toch? voordat ze op vakantie gaan
Nog twee wekenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:00 schreef 2Drix het volgende:
Laatste week toch? voordat ze op vakantie gaan
de eerste klachten zijn al binnenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:57 schreef Wilfret het volgende:
Kunnen de christelijke jongeren weer bellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat dit niet kan op de radioJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shit net niet gehoordquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:05 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
de eerste klachten zijn al binnen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:14 schreef Qunix het volgende:
1.57om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij was wel heel kort dit keerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:30 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahahaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.waarom zou hij toch opleggen..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Erik-Jan is nu met ze naar de wcquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:27 schreef Bravebart het volgende:
Wat zijn die sidechicks dood zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mjah inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij was wel heel kort dit keerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja idd. Maar wel een heel cool spel jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mjah inderdaad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar het is ook wel vreemd als je gebeld wordt door twee mensenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja idd, ze waren opeens wegquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:32 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Erik-Jan is nu met ze naar de wcom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed planquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ga verder in bed luisteren :
Slaap lekker.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Multifunctioneelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:14 schreef F1Bas het volgende:
Leuk zo'n tandenborstel.
Eens... Ik luister via de cam.. Denk jij ook?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:30 schreef F1Bas het volgende:
Kom op met die cam.
Heb de radio aan dus dat mis ik niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens... Ik luister via de cam.. Denk jij ook?
Nee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Is Koert al terug?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze hebben nu Tsjitsequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Is Koert al terug?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja vanaf 1 uur ongeveer; daarvoor gewoon via de radioquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens... Ik luister via de cam.. Denk jij ook?
Gefeliciteerd, wil je nog de groeten doen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:12 schreef pekel het volgende:
Ik ben ook jarig, maar ik bel/sms die mongolen niet. Vind het al kansloos genoeg dat ik nog luister.
Aan de buurman van de vriend die in een dorpje net buiten Groningen woont.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wil je nog de groeten doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tros!quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Aan de buurman van de vriend die in een dorpje net buiten Groningen woont.
quote:
heeft jouw hond ook alles onder gepist?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Chillom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toepasselijk in mijn situatie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee Bob Marley enzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
heeft jouw hond ook alles onder gepist?
Maar Henk was wel weer een beetje mager vond ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Goede muziek vanavond.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Coolquote:
quote:
Stukken leuker dan gister vind ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:10 schreef pekel het volgende:
Hele vreemde uitzending.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jep, ook niet zoooo moeilijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stukken leuker dan gister vind ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee iddquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:12 schreef pekel het volgende:
[..]
Jep, ook niet zoooo moeilijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iig beter dan 20 kansloze bellers die een tunnel ingedouwd worden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:15 schreef F1Bas het volgende:
Dat gelul over die sterren hoeft van mij ook niet zo.
iddquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:02 schreef Qunix het volgende:
Hahaha Veronica looserom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was wel weer heel slecht jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:02 schreef Qunix het volgende:
Hahaha Veronica looserom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:43 schreef Bravebart het volgende:
Wat een serieus type die Bertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ff offtopic, wat kost een kaartje Emmen - Ajax?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:44 schreef pekel het volgende:
[..]
Iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ach, beetje gestressed.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Staan 10 euri. Ik zou ze aan de supportersbalie van Ajax kopen als ik jou was, ivm de bijna uitverkochte statusquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ff offtopic, wat kost een kaartje Emmen - Ajax?
Kom daar ook niet echt in de buurt, ik kijk wel ff.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Staan 10 euri. Ik zou ze aan de supportersbalie van Ajax kopen als ik jou was, ivm de bijna uitverkochte statusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga trouwens niet heen, zit zelf onder in Duitsland.
Denk dat wytske niet wil dat er veel media aandacht aan besteed wordtquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:51 schreef F1Bas het volgende:
Weet iemand nou wat er met Wietske is?
Ik dacht dat ze dat juist wel geil vondquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:55 schreef HKS het volgende:
[..]
Denk dat wytske niet wil dat er veel media aandacht aan besteed wordtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(is trouwes zomaar een gokje)
Mmh, ik vond die van gister beterquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:04 schreef F1Bas het volgende:
Nieuwe meidenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Huh wtf, heb ik dat nou net gemist toen ik ff naar de wc wasquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:16 schreef F1Bas het volgende:
De meiden kusten elkaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ik zat ook al te kijkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:18 schreef Wilfret het volgende:
Papa houd alles in de gatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Check die vaderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op de mond, niet heel lang ofzo hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh wtf, heb ik dat nou net gemist toen ik ff naar de wc wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een vaderfiguurquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Op de mond, niet heel lang ofzo hoor.
Wie is trouwens die vent op de achtergrond.
Die vent was er volgens mij eerder dan die meiden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een vaderfiguurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die heeft ze wss gebracht en houd nu al krantlezend het zootje in de gatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mmh, dan vraag ik me af wat die daar dan doetquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die vent was er volgens mij eerder dan die meiden.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:21 schreef F1Bas het volgende:
Die blonde trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens F1Bas zat hij er alquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:29 schreef Type-R het volgende:
Wie is die oude knor die in de zitzak zit - de vader?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De eerste keer dat hij een beetje luktquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:30 schreef Type-R het volgende:
dit spelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Owkeequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:47 schreef pekel het volgende:
Kansloze bellers weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
K heb t gehad, ik ga op bed liggen luisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:04 schreef Bravebart het volgende:
En nu de sidechicks weer in beeld graagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-edit- Dankom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij wordt dit topic gevolgdquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Koert ist krankquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:07 schreef Type-R het volgende:
wo ist koert
Wie is dat lelijke wijf achter hemquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:16 schreef Wilfret het volgende:
Whaha Erik-Jan op dreefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik vind dikke mensen engJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie alleen die kale zittenquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wie is dat lelijke wijf achter hemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-edit- Meerdere trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Te laat het is al donderdagquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:19 schreef Type-R het volgende:
woonsdag woonsdagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.LALALA-LALALAJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LCD's kunnen toch niet inbrandenquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:20 schreef Type-R het volgende:
hoe lang zouden ze met zo'n plasma/lcd sherm doen, volgens mij zijn die al na 3 dagen al helemaal ingebrand
Meestal starten ze hem dinsdag nachtquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:21 schreef Type-R het volgende:
[..]
wel raar want ik hoorde de jingle net
Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:22 schreef Type-R het volgende:
plasma's iig wel
Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:22 schreef Bravebart het volgende:
Wanneer komen er weer eens sidechicks die iets verder gaan dan zitten en pratenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:25 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die kon EJ niet aan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:22 schreef Bravebart het volgende:
Wanneer komen er weer eens sidechicks die iets verder gaan dan zitten en pratenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehequote:
Wytske stond erbij en ze keek er naarquote:
Ja, was die er gister nouquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:29 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Wytske stond erbij en ze keek er naarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ik heb het over de pornonacht met Wendy nog watquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, was die er gister nouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zag haar 1,5 sec. en daarna niet meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat had ik wel door hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:32 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Nee ik heb het over de pornonacht met Wendy nog watom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okequote:Op donderdag 20 juli 2006 02:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat had ik wel door hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is wel laat, maar ik ben nog wel wakkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:33 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Okeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, is er al meer bekend over wanneer dat is ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:35 schreef F1Bas het volgende:
Binnekort wel MILF night.
Volgens mij de week nadat ze terug zijn van vakantie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, is er al meer bekend over wanneer dat is ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oooow, dan ben ik ook alweer terug van vakantiequote:Op donderdag 20 juli 2006 02:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij de week nadat ze terug zijn van vakantie.
Idd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:19 schreef Bubblicious het volgende:
De heren zijn hard aan vakantie toe... het is allemaal wat.... eentonig..
Mee eens jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 03:19 schreef Bubblicious het volgende:
De heren zijn hard aan vakantie toe... het is allemaal wat.... eentonig..
Hehe, ons programmaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:40 schreef kikoooooo het volgende:
Ik HAAT die aandachtsgeile snolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oprotten uit ons programmaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Freaky wijffquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Toeps!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom zet je je pc dan weer aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:42 schreef pekel het volgende:
Verdomme..........ik lag in in bed, maar ik heb m'n pc weer aangezet.
Wat een vuile kuthoer die Toeps, ik hoop dat ze een vaginale infectie oploopt. Lelijk knorrend varkentje.
Pure agressie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zet je je pc dan weer aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rightquote:
Ik zeg niks....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:46 schreef kikoooooo het volgende:
Juuuuuuist meisjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik krijg de laatste tijd steeds vaker de neiging om dat ook tegen vrouwen te zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha heel herkenbaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:46 schreef kikoooooo het volgende:
Juuuuuuist meisjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik krijg de laatste tijd steeds vaker de neiging om dat ook tegen vrouwen te zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha heel herkenbaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier werkt hij sinds 5 minutenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ligt de cam er nog ergens in?
Gewoon foto'squote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:51 schreef oor het volgende:
welk materiaal?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uuh, ik noem of zoietsquote:
gaar die foto's, edit ff mijn mailadres eruitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, ik noem of zoiets
Heel simpel hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-edit- Ik voel weer een *fapfapfap*-Henk-moment aankomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:56 schreef oor het volgende:
[..]
gaar die foto's, edit ff mijn mailadres eruitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zegt genoeg dat zelfs Henkie niet kan klaarkomen op Toeps.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:54 schreef Bravebart het volgende:
-edit- Ik voel weer een *fapfapfap*-Henk-moment aankomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Niet dusJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:58 schreef oor het volgende:
mja maargoed als je een foto maakt van een drol in die setting dan is dat nog mooi
Hehe, ja iddquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:58 schreef pekel het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat zelfs Henkie niet kan klaarkomen op Toeps.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd, een drol met dikke tieten is ook lekkerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:58 schreef oor het volgende:
mja maargoed als je een foto maakt van een drol in die setting dan is dat nog mooi
Ban me maar. Doe het. Het is immers een doodsverwensing. Paupers.quote:
Dus Toeps is toch een manquote:
Ga weg johquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ban me maar. Doe het. Het is immers een doodsverwensing. Paupers.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tieft ge bitte opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ban me maar. Doe het. Het is immers een doodsverwensing. Paupers.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ver-geenstijl-ing van taal ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Paupers.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, sta je niet goed in de maatschappij, dan maar via het almachtige internet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:03 schreef kikoooooo het volgende:
Joris is ook een internetheld dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stoer man.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Jij fokt op blocnote?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach, sta je niet goed in de maatschappij, dan maar via het almachtige internet.
Jij fokt onder andermans naamquote:
Nee hoor, ik ben het gewoon zelf.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij fokt onder andermans naamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zit je bij 538, zit je te Fokken .... sommige mensen ....
Ow hehe, ik dacht dat het Joris weer was, maar jij mag ook nog ffquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben het gewoon zelf.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In de uitzending vallen ze stil en hebben ze niets te vertellen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zit je bij 538, zit je te Fokken .... sommige mensen ....
Vraagt het haar nu zelfquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal meldt zich maar wie is die duffe sidesletom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vraagt het haar nu zelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier jaquote:
toepsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal meldt zich maar wie is die duffe sidesletom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iemand die zich op GeenStijl Fok! Toeps noemt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Best triest inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:07 schreef pekel het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iewquote:
Zei ik ook alquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Iewom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hebben ze zo'n slechte cam dan daarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.foto's zijn leukerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja eerlijk is eerlijk vind foto's mooier maarja das moment opname, snap alleen niet dat iedereen haar nu afzeikt, oke zeikje die gasten af dan is het te begrijpen maar ze heeft toch niks verkeerds gedaan of mis ik wat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zei ik ook alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja want toen ik er was hadden ze een veel betere cam, ik zag er veel mooier uit dan ik in het echie benquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De cam de schuld gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toen de sidechicks nog lekkerder waren hadden ze zeker een andere camom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben de wegwezer, ben uit mn bedje verder luisteren ....
Mmh, toen keek ik denk ik net nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja want toen ik er was hadden ze een veel betere cam, ik zag er veel mooier uit dan ik in het echie benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pas maar op straks slaat hij je met zn net gepoetste brilletje Of met zn MYSQL handboekquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ga je bril poetsen, nerdje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb het niet aangekondigdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, toen keek ik denk ik net nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehequote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb het niet aangekondigdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wilde niet dat er opgelet werdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anders krijg ik dit soort acties hahahaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heheom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je genoeg betaalt laat ik het achterwege hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Anders krijg ik dit soort acties hahahaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alles wat een ingang heeft en 2 tieten is geil voor EJ dus voorspelbare reactiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
EJ: Echt gewoon lekker op die foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat mag idd ook wel gezegd wordenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:24 schreef Bravebart het volgende:
Ach, deze vind ik wel mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
met soep krijg je alles mooiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:24 schreef Bravebart het volgende:
Ach, deze vind ik wel mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Ja, zeker prachtige photoshop brushquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:24 schreef Bravebart het volgende:
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
De Olllllifantjuuusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat maakt ons blijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is echt een van de vetste jingles hoor, samen met Olifantjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg klik, is er morgen markt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, zeker prachtige photoshop brush
jezus
Ja duh, maar daar moet je gewoon niet bij nadenkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, zeker prachtige photoshop brush
jezus
Komt goedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand al nieuw topic klaar nog paar reacties en hij is vol, bedenk orginele TT
Geen idee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Zeg klik, is er morgen markt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Geen idee.
Marktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Toe esJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik lig met een gescheurde knieband thuis, dus ik bezoek helaas deze week de markt nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop