Heart of Oak, Briar Ward en Plague zijn erg goede skills om te gebruiken van de Nature Mastery. Als je wilt kun je ook de wolven helemaal uitbouwen met de skill Strenght of the Pack of zoiets. Zodoende kun je drie wolven oproepen die krachtig genoeg zijn om de vijand bezig te houden terwijl jij ze afmaakt. Houdt ze wel goed in de gaten aangezien ze nog wel eens de neiging hebben in hun eentje achter iemand aan te gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mooie review, ik ben zeer tevreden over het spel!
Ben benieuwd of mijn char legendary zal redden aangezien dit een pet-based char is (spirit/nature)
Volgens mij ging een maat van me in een steegje staan waar die Titan niet bij kon met een boog op! Duurt wel een fiks aantal minuten maar uiteindelijk valt ie toch om!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:31 schreef Twoflower het volgende:
Heeft er iemand tips voor het verslaan van de Titan op Mount Olympus (1e doorloop)? Ik krijg het kreng maar niet klein.
Helaas, 1.2 dus. En ik heb vooral een mannetje dat het van het hakken moet hebben. (Ik ben allang blij dat ik het spel al zo lang heb volgehouden, normaal haak ik eerder af. )quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:11 schreef Ashavan het volgende:
De tactiek die McGilles vermeld is van toepassing op Talos. Dit is een reusachtige Automatoi die je in Epic en Legendary tegen komt in Greece alvorens je het labyrint van de Minotaur in gaat. Als je in Normal mode deze plek voorbij loopt zul je de reusachtige Automatoi zien staan als een standbeeld. Dit omdat hij een sterke tegenstander is en pas actief wordt in Epic.
De titaan op Mount Olympus heet Typon. Zou je me kunnen zeggen welke versie je speelt? In 1.01 t/m 1.15 was het simpelweg alle buffs pakken die aan de zijkanten staan en dan op hem Typhon in hakken. Zorg wel dat hij niet in de buurt komt van de standbeelden van de Griekse goden anders zal hij een buff krijgen.
In patch 1.2 is Typhon vele male sterker gemaakt. Je kunt de standbeelden niet kapot maken en moet dus zorgen dat Typhon ten alle tijden in het centrum blijft en geen standbeeld aanraakt. Het is wat lastiger om een tactiek te vinden die werkt en verschilt per class die je speelt.
Warfare en earth. Ik ben dus battlemage. Ondertussen op level 33 aangekomen. (Toch makkelijk dat als je het spel afsluit en opnieuw opstart je alle monsters opnieuw mag verslaan. Ik heb op die manier 4 keer de Olympus doorlopen alleen om ff van 32 naar 33 te gaan. )quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:36 schreef Ashavan het volgende:
Wat voor mannetje is het? Wat zijn zijn 2 masteries? Dan weet ik ongeveer wat voor skills hij nodig heeft uit die masteries.
Darn, dat klinkt als allemaal dingen die bij mij nog niet (zo) ontwikkeld zijn... Onmogelijke zaak dus?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:58 schreef Ashavan het volgende:
Heb nog niet echt een succesvolle build kunnen verzinnen.
Als je CoreDweller met alles op max heb zitten kan hij tanken en veel klappen vangen. Maar dit lijkt ook random aangezien bij sommige mensen sterft hij in 1-2 hits en bij anderen gebeurd er niets zoals bij mijzelf.
Volcanic orb en Fragmantation zijn handig. Doen damage en stunnen. Van de Warfare tree heb je Warhorn en Doomhorn nodig, maar zo ook Battlestandard. Probeer je Vuur en Life Leech resistance zo hoog mogelijk te hebben.
Veel succes :S
Begin je na Typhon ook met Epic? Dus is 'ie zeg maar het 'eindmonster'?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:22 schreef Ashavan het volgende:
Typhon is erg moeilijk, maar niet onmogelijk. Dat wordt hij pas in Legendary
En Immortal Throne ziet er (op de site) goed uit!quote:====================================================
Patch 1.30 Changes - 3/05/2007
====================================================
GENERAL:
- Fixed a bug where screen shake would occur across all players in a multiplayer game when it was caused by one player
- Fixed a bug where Merchants dialog would not play in some localized languages
- Fixed vitality damage resist so it shows properly in the UI
- Fixed a bug where disabling the day/night cycle did not work in a multiplayer game
- Fixed a crash bug where projectiles would travel outside the rendered gameplay space
- Fixed a crash bug where the physics engine could attempt to access objects after they had been removed from the world
- Fixed a crash bug where the game could possibly attempt to update the location of a character that had already died
- Fixed a crash bug affecting defective monster patrol points
- Fixed a crash bug involving target leading with projectiles
- Made code adjustments in preparation for Titan Quest Immortal Throne expansion including version compatibility and MOD compatibility
- Fixed virtual memory test to allow for machines with more than 4 gigs of virtual memory
BALANCE:
- Increased the unique item drop rate on boss chests on both first encounters and subsequent playthroughs
- Increased the unique item drop rate on Epic and Legendary "exclusive" monsters
- Reduced the difficulty on Typhon on normal difficulty level
- Fixed several pieces of common equipment with extreme armor values
- Fixed an issue with the Ancestral Warrior skill where it was not
improving as skill points were invested at higher levels
- Adjusted the Study Prey skill
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |