Als je echt stijl hebt trek je een 3 delig pak aan en spring je met een glas champagne.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:30 schreef Borkydude het volgende:
Als je stijl hebt doe je het in Rotterdam, dan moeten die mongolen het opruimen.
Idd. Als ik zelfmoord pleeg doe ik het zo. Dat beloof ik hierbij. Maar ik ben toch te knap/intelligent/populair/succesvol om ooit in de situatie te komen om zelfmoord te plegen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:33 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Als je echt stijl hebt trek je een 3 delig pak aan en spring je met een glas champagne.
De eerste staan al op rotten!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kan niet wachten op de foto's die binnen nu en een uur op internet rondzwemmen![]()
Ik weet geeneens wat Rotten is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:41 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet, doe is voor?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:41 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet, doe is voor?
Zo komen dus die vierkante wielen... Ze zouden 'm gevangen moeten nemenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:29 schreef veldmuis het volgende:
Meer info heb ik niet. Maar het is echt. Foh Real!
Doodstraf!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:43 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Zo komen dus die vierkante wielen... Ze zouden 'm gevangen moeten nemen
Liegenaar!! Wel een man die door de bliksem is getroffen in een hele rare positiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |