Hij wilde zijn boeken van school verkopen, maar de winkel wilde er maar één. Dus is hij praktisch voor niets naar die winkel gegaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:39 schreef kokos het volgende:
He wat lul je nou allemaal man.
Hmmm, misschien kan ik daar de rest kwijt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:41 schreef sleepflower het volgende:
Toen ik klaar was met de middelbare heb ik al mijn boeken bij De Slegte verkocht, toch zo'n 80 euro.
80 euro voor hoeveel boeken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:41 schreef sleepflower het volgende:
Toen ik klaar was met de middelbare heb ik al mijn boeken bij De Slegte verkocht, toch zo'n 80 euro.
Dit jaar gaat het intotaal 120.50 kosten voor het eerste semesterquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:43 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
80 euro voor hoeveel boeken?
Bij mij kosten ze onderhand 80 euro per stuk.
Een Frisisme van een Groninger.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:37 schreef Renesite het volgende:
Ik vroeg gister aan een klasgenoot als ze weet als ik mijn boeken kan inleveren bij de winkel waar ik ze gekocht had
Dat vind je veel? Ik ben zo'n 300 euro per kwartaal kwijt. En dat is zeker geen uitzondering.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:52 schreef Renesite het volgende:
Dit jaar gaat het intotaal 120.50 kosten voor het eerste semester![]()
Ik ben alleen al 210 euro kwijt voor wat readertjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit jaar gaat het intotaal 120.50 kosten voor het eerste semester![]()
Nee, een beetje dislectisch misschienquote:
Ik bedoel.quote:[..]
Dat vind je veel? Ik ben zo'n 300 euro per kwartaal kwijt. En dat is zeker geen uitzondering.
WTF is dit voor rare zin?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:37 schreef Renesite het volgende:
Ik vroeg gister aan een klasgenoot als ze weet als ik mijn boeken kan inleveren bij de winkel waar ik ze gekocht had
Ik lees dingen niet zo vaak over.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:01 schreef Syytön het volgende:
[..]
WTF is dit voor rare zin?![]()
Ooit van 'of' gehoord?![]()
Dankjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lees dingen niet zo vaak over.
Ik pas het wel even aan![]()
beetje warrig vandaagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:06 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
Maar wel apart dat je uberhaupt 'als' gebruikt i.p.v. 'of', dat klinkt toch raar?![]()
Voor je fiets? Of watquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:37 schreef Renesite het volgende:
Geld in de parkeerautomaat () en we stappen de winkel binnen.
Ik heb een broer met eigen autootje.quote:
Jij doet ICT?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:57 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik ben alleen al 210 euro kwijt voor wat readertjes.
Dan komen de boeken en de softwarelicenties (![]()
![]()
![]()
![]()
) er nog bij.
Zoietsquote:
Hier is de prijs hetzelfde, in Dordrecht betaal je op sommige plekken 2¤ voor een half uurquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een broer met eigen autootje.
12 minuten voor 20 centEn niet eens voor de deur
![]()
Weet niet meer precies hoeveel maar het waren er toch wel een paar. Maar goed, sommige boeken waren ook al jaren oud.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:43 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
80 euro voor hoeveel boeken?
Bij mij kosten ze onderhand 80 euro per stuk.
Die licenties gebruik je toch alleen thuis neem ik aan? Ik bedoel, die bestel je dan toch niet?quote:
Neen, ik gebruik ze op school, op de computers van school, waar meerdere klassen ze gebruiken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die licenties gebruik je toch alleen thuis neem ik aan? Ik bedoel, die bestel je dan toch niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |