geen idee, kom jij verheldering brengen?quote:op zondag 16 juli 2006 19:59 schreef paul_nl het volgende:
hoe neukt een tientonner van 100 kilo?
wow jij bent echt slim... heb je toevallig enig idee waar het woord tientonner vandaan komt? (sorry voor offtopic)quote:hoe neukt een tientonner van 100 kilo
zowel mannen en als vrouwen en kinderen hebben (op een enkeling na) allemaal een voorkeur voor een vrouw met brede heupen en een slank middel. de verhouding hierin is doorslaggevend. er zijn hele testen gedaan met kinderen en deze wezen als mooiste altijd het plaatje aan met een vrouw met een slank middel en brede heupen.quote:op zondag 16 juli 2006 18:33 schreef black_tulip het volgende:
[..]
ik weet niet of je het weet hoor, maar de voorkeur voor een bepaalde hoeveelheid lichaamsvet heeft meer te maken met cultuur en geschiedenis dan met evolutie.
[..]
amenquote:
nah, ik val dus totaal niet op dik. echt niet. alhoewel een klein buikje nog wel aantrekkelijk kan zijn voo me (ligt ook aan t type jongen). maar goed, ik vind mezelf ook niet echt aantrekkelijk dus om die reden.quote:op zondag 16 juli 2006 19:34 schreef friek_ het volgende:
[..]
ik denk dat het idee van 'soort zoekt soort' veel eerder opgaat.
omgekeerd werkt dit precies zoquote:op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef neel26 het volgende:
waarschijnlijk ook omdat je je daarbij beter op je gemak voelt. maar dit is voor mij gissen.
* dickies bekijkt foboquote:
ik weet niet of je het door hebt hoor, maar uit bovenstaande argumentatie volgt geenszins dat een voorkeur hebben voor een slank lijf in de genen zit.quote:op zondag 16 juli 2006 21:39 schreef neel26 het volgende:
[..]
zowel mannen en als vrouwen en kinderen hebben (op een enkeling na) allemaal een voorkeur voor een vrouw met brede heupen en een slank middel. de verhouding hierin is doorslaggevend. er zijn hele testen gedaan met kinderen en deze wezen als mooiste altijd het plaatje aan met een vrouw met een slank middel en brede heupen.
de kinderen gaven ook zeer sterk een voorkeur voor dunnen mensen. de 'dikke' vonden ze het minst aardig, het snelst in staat tot stelen, zouden ze als eerst pesten, zou minder slim zijn etc. behalve aangeleerd zit het dus ook zeker in de genen om een voorkeur te hebben voor dunnere mensen.
ik weet dat het voor sommige mensen heel aanlokkelijk is om steeds te wijzen naar evolutie ja. feit is echter dat het bijvoorbeeld op de antillen juist zeer aantrekkelijk is als je dik bent en dat dik zijn je vroeger ook in europa heel aantrekkelijk maakte, omdat het betekende dat je meer dan genoeg te eten had en dus rijk moest zijn.quote:dit ligt ook in de lijn van de evolutie. vrouwen met brede heupen zouden beter kunnen baren en vrouwen met een slank middel zijn vruchtbaarder. (terwijl geen man hier over nadenkt als hij een lekker 'wijf' ziet natuurlijk).
vrouwen vallen op lange slanke mannen omdat deze beter in staat zijn te jagen (tegenwoordig: in de regel meer geld verdienen) en voor hun baby te kunnen zorgen.
mooi he, de natuur?
kijk dit is nou weer niet leuk...quote:
kijk ik heb ook een voorkeur voor slank maar dat wil niet zeggen dat stevig/ dik niet kan. het gaat om proporties. dik zonder tieten, dat is geen porem. bovendien is het hoe je ermee omgaat; ben je steviger dan moet je geen te strakke legging dragen of naveltruitjes.quote:op zondag 16 juli 2006 00:00 sc..maar ik blijf t moeilijk vinden om mezelf ervan te overtuigen dat het mogelijk zou zijn voor een man/jongen om op mij te vallen omdat ik te dik ben. ik heb immers ook al heel lang geen bewijs van het tegendeel meer gehad...
net de vriendin van mijn broer. geen lol mee te beleven omdat ze constant klaagt en onzeker is over te dik zijn. op stap met een magere doos die flauwvalt omdat ze nog niets gegeten heeft die dag is overigens ook niet alles.quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef neel26 het volgende:
ik weet een ding in ieder geval zeker... geen enkele man is blij met een vrouw die onzeker is over haar lichaam.
dat is een kwestie van smaakquote:op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef hebbedingetje het volgende:
ik kan er niets aan doen, maar zodra een man een beginnend buikje of te gevulde billen/benen heeft haak ik af..en ik kan me eerlijk gezegd niet echt voorstellen dat ik opgewonden zou kunnen raken van een persoon met 4 lagen buik
het zal vast weer uitkomen op een 'kwestie van smaak'... ik ga toch liever voor een fris en fruitig uitziende "strak in zijn vel" man
ik weeg geloof ik 83/84 (ben aangekomenquote:op maandag 17 juli 2006 11:34 schreef napalm het volgende:
[..]
kijk ik heb ook een voorkeur voor slank maar dat wil niet zeggen dat stevig/ dik niet kan. het gaat om proporties. dik zonder tieten, dat is geen porem. bovendien is het hoe je ermee omgaat; ben je steviger dan moet je geen te strakke legging dragen of naveltruitjes.
maar dat is enkel uiterlijk waar het omgaat wat veel belangrijker is:
[..]
net de vriendin van mijn broer. geen lol mee te beleven omdat ze constant klaagt en onzeker is over te dik zijn. op stap met een magere doos die flauwvalt omdat ze nog niets gegeten heeft die dag is overigens ook niet alles.
nee, ik vind dat ook niet zo leuk...maar gelukkig ben ik waarschijnlijk een stuk intelligenter dan degene die mij varken noemt...quote:
net zoals alleen lelijke mensen zeggen dat het om het innerlijk gaat zekerquote:op maandag 17 juli 2006 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, ik vind dat ook niet zo leuk...maar gelukkig ben ik waarschijnlijk een stuk intelligenter dan degeen die mij varken noemt...
ik hou van geen van beidenquote:op maandag 17 juli 2006 11:46 schreef zwaffel het volgende:
[..]
dat is een kwestie van smaakik vind het fijner om een man met een klein buikje en een torso met borsthaar na te kijken,dan een vent die breed is,een strak sixpack heeft en gespierde armen. daar hou ik absoluut niet van
en 4 lagen buik is not done. beetje buikje is best
waar haal jij in godsnaam het lef vandaan om mensen varken te noemen? kijk alsjeblieft naar jezelf, schrale hengst.quote:op maandag 17 juli 2006 18:31 schreef dickies het volgende:
[..]
net zoals alleen lelijke mensen zeggen dat het om het innerlijk gaat zeker![]()
* dickies knort
met flink is niks mis. met ongezond dik wel. ik val op wat tussen mager en dik zit. en ze moet een beetje kont hebben, en tieten natuurlijk. nou ja, gewoon een lekker wijf dus zijn.
ik zag gisteravond ook zulke reclames in bushokjes. "mark is blij met haar cup c. sandra is minder blij met zijn cup a."quote:op zondag 16 juli 2006 00:22 schreef arneaux het volgende:
ik zag dezelfde postert ook in t bushokje hangen. daarop staat zoiets van : "van 75 tot 85 kilo" ofzoiets. ik had 't wel humor gevonden als ze de cijfers beide met 20 beneden hadden gedaan, just for the fun of it.
nee hoor. ik vind mezelf ook niet erg knap, en ik zou liever slank zijn. maar ik verlaag me niet tot het uitschelden van iemand vanwege uiterlijkheden. dat is namelijk naast onaardig ook nog eens heel dom.quote:op maandag 17 juli 2006 18:31 schreef dickies het volgende:
[..]
net zoals alleen lelijke mensen zeggen dat het om het innerlijk gaat zeker![]()
* dickies knort
met flink is niks mis. met ongezond dik wel. ik val op wat tussen mager en dik zit. en ze moet een beetje kont hebben, en tieten natuurlijk. nou ja, gewoon een lekker wijf dus zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |