mensen mensen ... wat een negatieve kijk op alles!
tuurlijk heeft iedereen smaak voor een bepaalde man of vrouw en dat is alleen maar goed. maar ik snap niet dat iedereen hier zo hakt op het feit dat iemand valt op vrouwen die voller zijn.
alles wat hier gezegd word moet zo letterlijk worden genomen. hij zegt : je moet , jij zegt: ik moet niks.
ik ben zelf een dikke meid van 25 en ik merk dat mannen er heel veel moeite mee hebben om er voor uit te komen dat ze op volle/dikke vrouwen vallen. en ook de vrouwen zijn heel onzeker. ik heb er een marktonderzoek naar gedaan, en dat heb ik het niet over vrouwen van de dove reclame of van de vrouwen die maat 44 hebben. dan heb ik het over vrouwen die echt dik zijn. heel veel mensen zeggen dan : je moet afvallen dan ben je weer gezond. maar als jij met die vinger wijst en met open mond staart naar een te dikke vrouw, weetje wel dat er dan drie vingers naar jezelf wijzen?
het is vaak de mensen die zo staren en lachen die zorgen ervoor dat vrouwen zich niet meer de moeite waard voelen. het is niet de man die dan heel lang zijn best moet doen omdat tegendeel te bewijzen, want, die vrouw weet wel beter. zij loopt niet meer op straat want ze word aangestaard omdat ze dik is. ik heb het ook over dikke mannen! die hebben er ook last van !
het is haast een soort van handicap. ik weet het,.. ik zie het dagelijks. er loopt een dikke kont voorbij en de mannen die kijken achterom en lachen je recht in je gezicht uit. en dit is geen grapje! dit gebeurt! het is niet zo dat het mij gebeurt maar het is menig vrouw en man overkomen. tja... denk je dan... dat doen ze dan toch ook zelf?ze eten het zelf toch op? wat heb ik daar nou voor schuld aan? nou weetje... als je dan zo graag ziet dat die mensen dunner worden,.. staar ze dan niet zo na en loop ze niet belachelijk te maken in hun ding.
echt mensen... de wereld zou een beetje beter er van worden als je gewoon eens in hun ogen de wereld zou zien..
ik heb zelfs meegemaakt als vrouw uitgaant in een kroeg dat een jongen boos op mijn beste vriendin werd omdat ik naast haar stond. ik ben dik ja.. maar ik ben niet achterlijk of lelijk!
en ik geef jullie ook niet de schuld van mijn dikzijn want ik heb hetzelf opgegeten. het zou alleen zo geweldig van jullie zijn niet te bekritiseren maar er eens over na willen denken dat zulke mensen er ook zijn en je eens te verplaatsen in de gedachtengang van een ander.
want zij doen het elk moment van de dag.. ze stappen de deur uit.. gaan met de trein wil wel wat drinken... wat doe je? ok... cola ( de gedachte zegt dan >>>lekker cola!! je geweten zegt dan >>> laat ik maar cola light doen ..... )dus je neemt cola light.... de kassiere kijkt je aan.. haar ogen glijden over je lichaam( hmmm .. nu wel cola light? en als je thuis komt ga je weer "vreten"zeker)
als je nou denkt het scheit me niks ik neem gewone cola.. ( hmmmm... gewone cola? ja joh!! nog meer dikmakers ! zou je niet cola light nemen?)
wat ik wil zeggen is, beoordeel niet .. leef je leven laat hun ook hun leven hebben want als jij ervoor kunt zorgen door alleen maar te glimlachen naar zon persoon, zullen ze de volgende dag(en) met veel meer plezier aan de dag beginnen!en daar mag je trots op zijn!
groeten emmie
www.rubensdating.com ( half september is de site klaar...)