Ik maak zelf het toilet schoon, dus ik plas thuis (!) altijd zittend.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:24 schreef Jarno het volgende:
's Ochtends plas ik altijd zittends want dan ben ik echt te lui voor alles. En ik schaam mij daar niet voor!
Zo.
Ik plas ook zittend en ik schaam me er ook niet voor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:24 schreef Jarno het volgende:
's Ochtends plas ik altijd zittends want dan ben ik echt te lui voor alles. En ik schaam mij daar niet voor!
Zo.
Ach, je bent iig niet zo'n wijf dat een "plasgeul" gebruikt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik plas ook zittend en ik schaam me er ook niet voor.
Nou ja, die keer dat ik 's nachts zwaar bezopen midden in het centrum van Den Haag ging zitten plassen, was iets minder, maar dat soort dingen gebeuren nou eenmaal.
mag ik je zien plassen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik plas ook zittend en ik schaam me er ook niet voor.
Nou ja, die keer dat ik 's nachts zwaar bezopen midden in het centrum van Den Haag ging zitten plassen, was iets minder, maar dat soort dingen gebeuren nou eenmaal.
Ik plas ook zittend en ik maak ook zelf de plee schoon.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:27 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik maak zelf het toilet schoon, dus ik plas thuis (!) altijd zittend.
Beat that..
Jammer dat die politiek correcte heikneuters van een Amerikanen daar de humor weer niet van inzagen.quote:
Nou dan ben jij toch ook gewoon stoer. Ik zie het probleem niet echt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:28 schreef MUUS het volgende:
Ik plas ook zittend en ik maak ook zelf de plee schoon.
Patser!
Met zoiets hoeft mijn vriendin niet thuis te komen. Ik doe namelijk zelf de was.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:29 schreef Tally het volgende:
Ik zeik liever mn broek onder dan ik zo feministische plastuit gebruik
Megane CC?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:30 schreef NJ het volgende:
Wij krijgen hier vanmiddag een nieuwe auto:
[afbeelding].
Scheelt dat ik hier thuis de was doet..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:30 schreef eL. het volgende:
[..]
Met zoiets hoeft mijn vriendin niet thuis te komen. Ik doe namelijk zelf de was.
Die bestonden toen nog niet eens.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:28 schreef GI het volgende:
[..]
Ach, je bent iig niet zo'n wijf dat een "plasgeul" gebruikt.
Nu zou ik heel geshockeerd kunnen reageren, maar ik plas hier al bijna zeven jaar met de deur open, aangezien er een klein blond figuurtje hier in huis met me meeloopt en graag blijft doorpraten als ik moet plassen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |