Nou, dat was een incident hoor. Die wedstrijd werd op 18 juli gespeeld en toen ontbraken er 9 man uit de A-selectie wegens vakantie. Toen zijn er inderdaad een paar spelers uit het tweede en een jongen van A1 doorgeschoven, maar dat was eenmalig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Soms doen er een paar van A1 ook mee met het 1e. Zo moest een vriend van hem tegen Stijn Schaars spelen tegen AZ. Doe je toch wel goed dan op zo leeftijd
Als ik niet hoefde te werken was ik er nog wel heen gegaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou... We hebben het gezien. Ik hoop dat dit niet hun normale niveau was, maar het was echt slecht. En dan speelden wij nog niet eens top.
Had toch meer van dat WSV verwacht. Hoogtepunt: een supporter die alleen rookpotten en fakkels ging afsteken. Ze hadden ook net 7 mensen meegenomen ofzo??
ow okequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, dat was een incident hoor. Die wedstrijd werd op 18 juli gespeeld en toen ontbraken er 9 man uit de A-selectie wegens vakantie. Toen zijn er inderdaad een paar spelers uit het tweede en een jongen van A1 doorgeschoven, maar dat was eenmalig.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:50 schreef GnAgn het volgende:
Nog leek er niets verloren en stonden de ASWH-supporters met geknepen villen langs de kant als de bezoekers weer eens de aanval opzochten.
Precies de zin waarin ik de verslaggever niet meer serieus nam. Wat waren we zenuwachtig langs de lijn inderdaad.quote:
En natuurlijk weer Van Meegdenburg die scoort. Kan haast niet anders bij Bennekom. Jammer voor Sersjee!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
Ik weet niet hoe sterk ADO'20 precies is, maar Bennekom mag normaliter geen groot probleem zijn. Al blijft Dennis van Meegdenburg gevaarlijk en zijn die paar passes van Arno Splinter die wel door de defensie snijden altijd link.
Ik ben in ieder geval blij da'k had besloten om niet mee te gaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
En natuurlijk weer Van Meegdenburg die scoort. Kan haast niet anders bij Bennekom. Jammer voor Sersjee!!
Tja, Genemuiden heb ik één keer gezien en dat was zo ongeveer de zwakste hoofdklasser waar ASWH vorig seizoen tegen speelde (Supercup was dat). Toch eindigden ze hoog in C. Ze zullen dus best wat kunnen, nu winnen ze ook weer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij da'k had besloten om niet mee te gaan![]()
Sprak gister onze trainer, hij baalde nog steeds als een stier. Naar het schijnt had ADO wel redelijk goed gespeeld, dus dat geeft weer wat vertrouwen voor de competitiestart.
ASWH ging wel aardig denk? 5-1... Maar dat Genemuiden door is snap ik niet, da's helemaal niks.
zelfde als bij Turkiyemspor - ADO, dat gaat nu naar het Olympisch Stadion waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:37 schreef F1Bas het volgende:
IJsselmeervogels - Nac misschien op een andere locatie, de KNVB vindt het een risicowedstrijd en dat mag wellicht niet op een plek waar ze aan het verbouwen zijn.![]()
En mogen de Den Haag supporters voor deze wedstrijd wel naar Amsterdam afreizen of staat er dan ook een verbod op. Burgermeester Cohen zal wel een noodverordening uitvaardigen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:39 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
zelfde als bij Turkiyemspor - ADO, dat gaat nu naar het Olympisch Stadion waarschijnlijk
gaan we het weer over die supercup hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tja, Genemuiden heb ik één keer gezien en dat was zo ongeveer de zwakste hoofdklasser waar ASWH vorig seizoen tegen speelde (Supercup was dat). Toch eindigden ze hoog in C. Ze zullen dus best wat kunnen, nu winnen ze ook weer.
Wij hadden zelfs wel met 8-1 kunnen winnen, als er zorgvuldiger afgerond werd.
Wedstrijd wordt bij Wilhelmus in Voorburg gespeeld, turkiyem wilde de wedstrijd graag in de Arena of in het Olympisch stadion spelen, maar de politie Amsterdam-amstelland gaf een negatief advies voor deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef spurs het volgende:
[..]
En mogen de Den Haag supporters voor deze wedstrijd wel naar Amsterdam afreizen of staat er dan ook een verbod op. Burgermeester Cohen zal wel een noodverordening uitvaardigen...
Ik snap dat je die liever wilt vergeten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:21 schreef hayder het volgende:
[..]
gaan we het weer over die supercup hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |