Of je kijkt effe verder dan je neus lang isquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Dan doe ik ook mee! Moet je idd wel komende week al beginnen ofzo.
Gaat lastig worden, bijna iedereen die centraal achterin en in de spits kan spelen is geblesseerd...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:40 schreef spurs het volgende:
Leuk als ADO '20 de volgende ronde haalt, is voor mij om de hoek. Vorig seizoen hadden ze NAC thuis, paar seizoenen geleden Cambuur en nu dan misschien AZ.
Voetballende Fok!kers deel 17 - De voorbereiding komt eraan!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef SjoerdK het volgende:
Hehe, nee nog niet. Ik zal me eerst nog moeten gaan bewijzen in het “beloften” elftal zoals het volgens mij heet. Ach ik ben nog jong en zal komend seizoen in ieder geval proberen te laten zien wat ik waard ben.
Weet eerlijk gezegd ook niet wie er linksback komt te staan tegen Bennekom. We zullen wel zien. We hebben iig genoeg goede spelers om deze wedstrijd te winnen.
Ach, ik zie in jou meer een wat aanvallende linkshalf, Sjoerd! Maar goed, als je een beetje knap speelt, krijg je vanzelf wel weer wedstrijden bij het 2e (je weet da'k een goed woordje voor je zal doen!).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef SjoerdK het volgende:
Hehe, nee nog niet. Ik zal me eerst nog moeten gaan bewijzen in het “beloften” elftal zoals het volgens mij heet. Ach ik ben nog jong en zal komend seizoen in ieder geval proberen te laten zien wat ik waard ben.
Weet eerlijk gezegd ook niet wie er linksback komt te staan tegen Bennekom. We zullen wel zien. We hebben iig genoeg goede spelers om deze wedstrijd te winnen.
Aswh is aardig goed bezigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:56 schreef BVO het volgende:
Alkmaarsche Boys - Flevo Boys 0-1
ASWH - WSV 5-1
DOTO - GVVV 1-0
ONS Sneek - Appingedam 4-0
FC Lisse - EVV 1-1
Ter Leede - FC Omniworld (am) 4-2
Harkemase Boys - Argon (zo) 0-4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |