Heb maar 1 woord erin veranderd, de rest boeide me niet. Je snapt het principequote:Op dinsdag 19 september 2006 14:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het subtopper Feyenoord?
Bovendien staan we nu in het rechterrijtje.
Nou, onderkant van de middenmoot, dus zo lekker doen we het nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb maar 1 woord erin veranderd, de rest boeide me niet. Je snapt het principeAl geef ik BS nog meer gelijk
Poepon?quote:Wel jammer dat de 4de spits van Ajax niet meedoet in de beker, niet?
Van mij mogen ze nog altijd de Belgische & Nederlandse bekercompetitie's samengooien...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:42 schreef MaxPower het volgende:
Heerlijk. Halflege stadions, slecht voetbal. Ik heb er zin in.
Kan best leuke wedstrijden opleverenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van mij mogen ze nog altijd de Belgische & Nederlandse bekercompetitie's samengooien...
Misschien nog een thuiswedstrijd van KV voor mij?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan best leuke wedstrijden opleveren.
Voor de volgende ronde donderdag.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:05 schreef JaWi het volgende:
Wanneer is de loting eigenlijk, of is die al bekend?
Rijnsburg inderdaad de grootste kanshebber op een stunt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef chrisgyan het volgende:
Als ik naar het programma van vanavond kijk geef ik Excelsior '31 (tegen Go Ahead), HHC (tegen MVV), Sparta Nijkerk (tegen Haarlem), ASWH (tegen Cambuur), maar vooral Rijnsburgse Boys (tegen Fortuna) een behoorlijke kans om te stunten.
Echt leuk dat het bekertoernooi nu op deze manier is opgebouwd. Eindelijk leren ze het bij de KNVB![]()
Je gaat er zeker heen ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rijnsburg inderdaad de grootste kanshebber op een stunt.
ASWH hoop ik natuurlijk, maar ik denk dat we het niet gaan redden. Onze vorm is niet echt best, al is dat bij Cambuur ook zo. Dus wie weet.
Zo is het!quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
come on ASWH
Regel voor mij ook eens zo'n mooie perskaart.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik hoef niet eens te betalen.
Een perskaart voor Veendam-Feyenoord is leukerquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:41 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Regel voor mij ook eens zo'n mooie perskaart.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |