MeeKlagen, echt nuttigge info posten of niet posten. Dat vind ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:01 schreef Frollo het volgende:
^ ^ ^ ^ ^
Kijk kinders, zo'n reactie ziet TS dus graag.
ja ligt eraan. Is KLB een plek waar je kunt klagen over van alles.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:14 schreef _Liquid_ het volgende:
Oplossing: niet meer kijken in klaagbak
Categorie zogenaamd grappig:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:17 schreef outcast_within het volgende:
Dat is denk ik het probleem sommige klb users willen graag stoer doen of grappig zijn. Dat is denk ik wel de oorsprong van de meeste bagger hier in klb
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:12 schreef Zyggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:17 schreef jpg97 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Is klb een plek om te klagen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef PDOA het volgende:
-edit-
Ja kijk daar zit de vraag.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Anders vraag je een ban voor KLB, ze kunnen vast ook wel regelen dat je KLB niet kunt zien is dit probleem ook weer uit de wereld.
Ik denk dat jij de ban aan moet vragen, als we al die verkloters/verbaggeraars/quasigrappigproberentezijners/stoerdoeners een ban gaan geven blijf alleen jij over.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja kijk daar zit de vraag.
Moet ik nou een ban aanvragen.
Of zouden al die topic verkloters/verbaggeraars/quasigrappigproberentezijners/stoerdoeners een ban/note moeten krijgen
Jij hebt het ZO door !!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:24 schreef outcast_within het volgende:
Of is het een plek om TS'ers af te zeiken en stoer te roepen: ik heb daar geen probleem mee, gevolgd door jezelf beter laten voelen door een ander neer te halen
Maak maar nog een topic, dan zal ik alleen reageren en het daar ook verpesten voor je. Deal?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:52 schreef outcast_within het volgende:
Oja natuurlijk ook nog vergeten. Het stoerste is natuurlijk om met meerdere mensen een TS af te kraken/topic verkloten.
Zie het als een kutpuber die in zijn eentje niks doet, maar in een groep kei hard Dikzak durft te schreeuwen. En dan glunderend naar zijn vriendjes kijkt met een blik kijk mij nou stoer en grappig zijn
Je snapt het niet he? TS wil geen oplossingen vragen, maar klagen. En dan liefst zonder de standaard bagger die je in elk topic hier tegenkomt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als je klaagt vraag je daar een beetje om natuurlijk. Er zijn andere subfora waar je om een oplossing kan vragen.
Das een verloren strijdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je snapt het niet he? TS wil geen oplossingen vragen, maar klagen. En dan liefst zonder de standaard bagger die je in elk topic hier tegenkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |