Ik zak er door als ik er op steunquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:28 schreef skippy22 het volgende:
Stel je niet zo aan sissy Door lopen is de beste oplossing
Dan tape je de boel toch vast sissyquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zak er door als ik er op steun
goeie tip
Maar kniebanden kunnen toch niet uit zichzelf helen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:28 schreef kikoooooo het volgende:
Beetje klooien met een maat van me, bij het strand hier elkaar op de grond proberen te krijgen
Toen ineens een harde krak, mn broertje hoorde het 10 meter verderop nog
Vannacht niet geslapen, net naar de dokter geweest moet dinsdag terug komen als de zwelling minder is
Och het valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar kniebanden kunnen toch niet uit zichzelf helen?
Moet je niet geopereerd worden?
Ze zijn ingescheurd, niet helemaal door waarschijnlijk... dinsdag foto maken dusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar kniebanden kunnen toch niet uit zichzelf helen?
Moet je niet geopereerd worden?
Jawel, liggendquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef valek het volgende:
Kun je nog wel bier zuipen?
dat is wel t belangrijkstequote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef valek het volgende:
Kun je nog wel bier zuipen?
Heb je jezelf wel goed laten voorlichten?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef kikoooooo het volgende:
Meniscus is er bij mn linkerknie al uit, moet er misschien bij de rechter nu ook uit, maargoed dat stelt niet veel voor.
mannen horen ook niet in de keukenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:53 schreef VonHinten het volgende:
Heb het 1,5 jaar terug ook gehad.. 10 jaar lang op voetbal gezeten, niets aan het handje, glijdt je uit in de keuken..![]()
Kruisband ingescheurd + kraakbeen afgebroken aan onderkant van me knieschijf. Rete irritant. Kijkoperatie gehad, kraakbeen verwijderd, heb er nog steeds last van..![]()
En vrouwen horen dat te halen voor je!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:00 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Daar staat toch de koelkast met bier![]()
* VonHinten ziet geen uitweg meer.. Het was waarschijnlijk dus tóch zijn eigen fout dat hij zijn kniebanden inscheurde!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En vrouwen horen dat te halen voor je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |